تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 اردیبهشت 1402 - 14:18
کد خبر : 125804

سلامت پرسنل از اولویت‌ های فولاد خرمدشت تاکستان است

سلامت پرسنل از اولویت‌ های فولاد خرمدشت تاکستان است

مدیرعامل شرکت فولاد خرمدشت تاکستان گفت: در کنار اهمیت کیفیت تولید، در راستای مسئولیت اجتماعی و قدم برداشتن برای رفاه پرسنل و خانواده‌های‌شان، پروژه سلامت محور و مرکز دندانپزشکی را در این واحد تولیدی تاسیس کردیم. اقتصاددان: مجید سعیدیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای حمایت

مدیرعامل شرکت فولاد خرمدشت تاکستان گفت: در کنار اهمیت کیفیت تولید، در راستای مسئولیت اجتماعی و قدم برداشتن برای رفاه پرسنل و خانواده‌های‌شان، پروژه سلامت محور و مرکز دندانپزشکی را در این واحد تولیدی تاسیس کردیم.

اقتصاددان: مجید سعیدیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای حمایت از کارگران گفت: ۲۷۰ نفر در شرکت فولاد خرمدشت در تاکستان و کرمانشاه مشغول به کار هستند که به حمایت از آن‌ها توجه داریم و از عنوان تلاشگران صنعت برای آن‌ها استفاده می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت فولاد خرمدشت تاکستان عنوان کرد: مرکز دندانپزشکی برای ارائه خدمات رایگان به کارگران با نگاه حمایت از کارگران در این شرکت شکل گرفته، در این مرکز سه یونیت دندانپزشکی و تجهیزات کامل وجود دارد و برای راه‌اندازی آن در مجموع ۵ میلیارد تومان هزینه شده است.

ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی برای پرسنل و خانواده‌ها

وی ادامه داد: ارائه خدمات به پرسنل فولاد خرمدشت در اولویت اول ما قرار دارد، در مراتب بعدی هم شهرک صنعتی خرمدشت مد نظر است؛ زیرا پرسنل سایر واحدهای این شهرک تفاوتی با پرسنل ما ندارند و به آن‌ها هم خدمات رسانی خواهد شد.

این فعال حوزه صنعت بیان کرد: خرمدشت منطقه محرومی است که در انتهای قزوین قرار گرفته و شاید بهره‌مندی آن از مرکز استان کمتر باشد از این رو خدمات دندانپزشکی برای ارائه خدمت درنظر گرفته شد تا همه پرسنل و خانواده‌های آن‌ها در این منطقه بتوانند از این امکان که برای همه گروه‌های سنی هم کاربرد دارد.

وی ادامه داد: در این مرکز تمام خدمات دندانپزشکی از پایه تا جراحی و ایمپلت و زیبایی از شنبه تا پنجشنبه به صورت یک روز درمیان با حضور سه پزشک متخصص استان ارائه می‌شود، که برای تهیه مواد مورد نیاز در خواست همکاری داریم.

تلاش برای ارتقای فضای فرهنگی خرمدشت

سعیدیان تاکید کرد: در این طرح نگاه اقتصادی مد نظر نبود، اگر سود مالی اولویت داشت می‌توانستیم با تاسیس این مرکز با این تجهیزات در مرکز استان ماهانه ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون درآمد داشته باشیم.

سعیدیان گفت: برای ارتقای فضای فرهنگی هم ساخت آمفی تئاتر در این منطقه را در برنامه‌های خود داریم، زیرا در این منطقه امکانات فرهنگی کمرنگ است و حتی یک سینما هم نداریم.

وی اظهار کرد: با سازمان زندان‌ها هم همکاری داریم و ۲۰ نفر از پرسنل ما افراد رای باز زندان‌ها هستند که آن‌ها و خانواده‌های‌شان هم می‌توانند از این مرکز استفاده کنند.

روز گذشته همزمان با روز جهانی کارگر با حضور رئیس فراکسیون کارگری مجلس و مسئولین استانی برای اولین بار در کشور طرح ارتقای سلامت جامعه کارگری با افتتاح درمانگاه دندانپزشکی در فولاد خرمدشت کلید خورد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....