تاریخ انتشار : دوشنبه 13 آذر 1402 - 19:59
کد خبر : 149109

سرانه کنونی مصرف لبنیات کشور ۶۰ کیلو است

سرانه کنونی مصرف لبنیات کشور ۶۰ کیلو است

  اقتصاددان :  مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های لبنی گفت: سرانه کنونی مصرف لبنیات ۵۵ تا ۶۰ کیلو است که امکان افزایش این رقم وجود دارد. آقای علی احسان ظفری، مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های لبنی گفت: بنابر آمار سرانه کنونی مصرف لبنیات در کشور ۵۵ تا ۶۰ کیلو است که نسبت به سنوات قبل روند کاهشی داشته ایم. او

  اقتصاددان :  مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های لبنی گفت: سرانه کنونی مصرف لبنیات ۵۵ تا ۶۰ کیلو است که امکان افزایش این رقم وجود دارد.

آقای علی احسان ظفری، مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های لبنی گفت: بنابر آمار سرانه کنونی مصرف لبنیات در کشور ۵۵ تا ۶۰ کیلو است که نسبت به سنوات قبل روند کاهشی داشته ایم.

او با بیان اینکه سرانه مصرف لبنیات در کشور کمتر از یک سوم متوسط جهانی است، افزود: سال ۸۹، سرانه مصرف لبنیات در کشور ۱۲۰ کیلو بود که متاسفانه بعد از هدفمندی یارانه ها، سرانه مصرف لبنیات روند کاهشی به خود گرفت.

ظفری ادامه داد: دولت با پرداخت یارانه به واحدهای تولیدی باید لبنیات را ۳۰ تا ۴۰ درصد کمتر از نرخ های فعلی به بازار عرضه کند تا سرانه مصرف لبنیات در کشور افزایش یابد.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی های لبنی گفت: حمایت از تولید و پرداخت یارانه به مصرف کننده و همچنین توزیع شیرمدارس می تواند سرانه مصرف لبنیات را افزایش دهد.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

علیرضا دوشنبه , ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۹

به نظر من لبنیات با این حجمی که مافیای تولید میگه نه تنها سودی ندارد بلکه مضر نیز می‌باشد، من خودم بیش‌از ده سال است که لبنیات مصرف نمیکنم و از نظر جسمی در سلامت کامل میباشم و ….

علیرضا دوشنبه , ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۰

به نظر من لبنیات با این حجمی که گفته میشه نه تنها سودی ندارد بلکه مضر نیز می‌باشد، من خودم بیش‌از ده سال است که لبنیات مصرف نمیکنم و از نظر جسمی در سلامت کامل میباشم و ….

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....