تاریخ انتشار : دوشنبه 29 آذر 1400 - 20:29
کد خبر : 71598

رکورد عجیب معامله در بازار رمز ارز

رکورد عجیب معامله در بازار رمز ارز

رمز ارزها در چند سال اخیر در مرکز توجه قرار گرفتند و از ابتدای ۲۰۲۱ سرمایه‌گذاری ۳۰‌ میلیارد دلاری صندوق ها در ارزهای دیجیتال ثبت شده است. گزارش‌ها حاکی است که صندوق‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر در جهان در طول سال ۲۰۲۱ حدود ۳۰ میلیارد دلار در ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کرده‌اند که بیشتر از تمام سال‌های گذشته

رمز ارزها در چند سال اخیر در مرکز توجه قرار گرفتند و از ابتدای ۲۰۲۱ سرمایه‌گذاری ۳۰‌ میلیارد دلاری صندوق ها در ارزهای دیجیتال ثبت شده است.

گزارش‌ها حاکی است که صندوق‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر در جهان در طول سال ۲۰۲۱ حدود ۳۰ میلیارد دلار در ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کرده‌اند که بیشتر از تمام سال‌های گذشته از زمان ظهور این ارزها محسوب می‌شود.

در بازار رمزارزها چقدر معامله صورت گرفته است؟

شرکت تحقیقاتی بازار پیچ‌بوک PitchBook با استناد به تراکنش‌های بازار ارز دیجیتال اعلام کرد که صندوق‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر در طول سال ۲۰۲۱ حدود ۳۰ میلیارد دلار در ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کرده‌اند که بیشتر از تمام سال‌های گذشته از زمان ظهور این ارزها محسوب می‌شود.

طبق داده‌های منتشر شده، شرکت‌های فعال در زمینه فناوری‌های مالی یا به عبارتی “فین‌تک” که در بازار ارز دیجیتال نیز فعال هستند، در امسال میلادی ۳۳.۷ میلیارد دلار در ۱۲۱۷ معامله جمع‌آوری کردند که تقریباً چهار برابر رکورد سالانه ۸ میلیارد دلاری قبلی در سال ۲۰۱۸ بود.

شبکه خبری بلومبرگ به نقل از راب لی، تحلیلگر شرکت پیچ بوک، گفت: سرمایه‌گذاران در حال تامین مالی هر چیزی هستند.

بر اساس این گزارش، ارزهای دیجیتال از یک وسیله صرف برای مبادله دیجیتال به یک صنعت متنوع با طیف گسترده‌ای از پروژه‌ها تبدیل شده است.

برخی اپلیکیشن‌های رسانه‌های اجتماعی وجود دارند که افراد مشهور را به توکن تبدیل می‌کنند، بازی‌هایی مبتنی بر بلاک‌چین برای کسب درآمد رمز غیرقابل معاوضه(NFT) و بازارهای دیجیتالی وجود دارد که همه چیز را از کلکسیون اشیاء مختلف گرفته تا آثار هنری می‌فروشند.

داده‌های PitchBook همچنین نشان می‌دهد که تنها در ایالات متحده، تراکنش‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر در امسال با حدود ۷.۲ میلیارد دلار معاملات چهار برابر شده است.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....