تاریخ انتشار : شنبه 9 دی 1402 - 15:41
کد خبر : 152242

رشد ۱۰ درصدی معاملات سهام در بورس تهران+ اینفوگرافیک

رشد ۱۰ درصدی معاملات سهام در بورس تهران+ اینفوگرافیک

امروز ارزش معاملات خرد سهام با افزایش ۱۰ درصدی به نسبت روز معاملاتی قبل به رقم ۵ هزار و ۱۶۲ میلیارد تومان رسید. اقتصاددان: در معاملات روز شنبه نهم دی ماه ۱۴۰۲، شاخص کل بورس تهران ۵ هزار و ۳۱۵ واحد نسبت به روز کاری گذشته بالاتر ایستاد و به سطح ۲ میلیون و ۱۸۲

امروز ارزش معاملات خرد سهام با افزایش ۱۰ درصدی به نسبت روز معاملاتی قبل به رقم ۵ هزار و ۱۶۲ میلیارد تومان رسید.

اقتصاددان: در معاملات روز شنبه نهم دی ماه ۱۴۰۲، شاخص کل بورس تهران ۵ هزار و ۳۱۵ واحد نسبت به روز کاری گذشته بالاتر ایستاد و به سطح ۲ میلیون و ۱۸۲ هزار و ۷۲۵ واحد رسید تا پس از ۶ روز رشد کرده باشد.

شاخص کل هم‌وزن بورس نیز با افزایش ۴ هزار و ۳۵۸ واحدی در رقم ۷۵۹ هزار و ۶۵۴ واحدی ایستاد.

شاخص کل فرابورس با رشد ۱۱۰ واحدی به رقم ۲۶ هزار و ۴۷۹ واحد رسید. همچنین شاخص هم وزن فرابورس با افزایش هزار و ۵۹۱ واحد به سطح ۱۳۹ هزار و ۲۷۱ واحد رسید.

نمادهای پیشران بازار سهام

امروز فولاد، همراه و وبصادر نمادهای سبز پوش بورس بودند که بیشترین اثر را در رشد شاخص کل بورس داشتند. در مقابل کچاد، شبندر و میدکو از نمادهای قرمز بودند که اثر منفی بر شاخص داشتند.

در فرابورس نیز نمادهای خاور، هرمز و ثپردیس بیشترین اثر افزایشی را بر شاخص داشتند و نمادهای بپاس، وگردش و وهور بیشترین اثر کاهنده را بر شاخص کل فرابورس داشتند.

در بین نمادهای پرتراکنش بورس امروز نماد حفارس بیشترین تراکنش را داشت و ثشاهد و خزامیا در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند. در فرابورس نیز نطرین، فصبا و کرمان بیشترین تراکنش را داشتند.

ارزش معاملات سهام

امروز ارزش معاملات کل بازار سهام به ۱۱ هزار و ۸۲۲ میلیارد تومان رسید. ارزش معاملات اوراق بدهی در بازار ثانویه ۳ هزار ئ ۳۰۷ میلیارد تومان بود که ۲۸ درصد از ارزش کل معاملات بازار را در این روز شامل می‌شود.

ارزش معاملات خرد نیز با افزایش ۱۰ درصدی به نسبت روز معاملاتی قبل به رقم ۵ هزار و ۱۶۲ میلیارد تومان رسید.

صف‌های خرید و فروش بورس

در معاملات شنبه، ۶۵ نماد صف خرید داشتند و ۳۲ نماد با صف‌ فروش مواجه بودند. مجموع ارزش صف‌های خرید با رشد ۴۹ درصدی نسبت به روز کاری قبل به ۳۲۰ میلیارد تومان افزایش یافت و مجموع ارزش صف‌های فروش نیز با افزایش ۸ درصدی به ۳۰۲ میلیارد تومان رسید.

رشد 10 درصدی معاملات سهام در بورس تهران+ اینفوگرافیک

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....