تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 بهمن 1402 - 20:24
کد خبر : 156949

رشد بورس در ۱۵ دقیقه پایانی معاملات

رشد بورس در ۱۵ دقیقه پایانی معاملات

شاخص کل بورس تهران امروز ۱۸ بهمن ماه ۱۴۰۲تا ۱۵ دقیقه پایانی قرمزپوش بود، اما در دقایق پایانی رشد کرد و سبزپوش شد. اقتصاددان: در معاملات روز چهارشنبه ، شاخص کل بورس تهران ۸۳۸ واحد نسبت به روز کاری گذشته بالاتر ایستاد و به سطح ۲ میلیون و ۹۸ هزار و ۸۶ واحد رسید. شاخص

شاخص کل بورس تهران امروز ۱۸ بهمن ماه ۱۴۰۲تا ۱۵ دقیقه پایانی قرمزپوش بود، اما در دقایق پایانی رشد کرد و سبزپوش شد.

اقتصاددان: در معاملات روز چهارشنبه ، شاخص کل بورس تهران ۸۳۸ واحد نسبت به روز کاری گذشته بالاتر ایستاد و به سطح ۲ میلیون و ۹۸ هزار و ۸۶ واحد رسید. شاخص تا ۱۵ دقیقه پایانی قرمزپوش بود، اما در دقایق پایانی رشد کرد و سبزپوش شد.

شاخص کل هم‌وزن بورس نیز با کاهش ۹۲ واحدی در رقم ۷۳۸ هزار و ۶۷۰ واحدی ایستاد.

شاخص کل فرابورس با افت ۱۴ واحدی به رقم ۲۵ هزار و ۴۱۶ واحد رسید. همچنین شاخص هم وزن فرابورس با افزایش ۱۹۸ واحد به سطح ۱۳۷ هزار و ۸۲ واحد رسید.

نمادهای اثرگذار بر شاخص‌های بازار سهام

امروز فارس، کنور و کگل نمادهای سبز پوش بورس بودند که بیشترین اثر را در رشد شاخص کل بورس داشتند. در سوی دیگر نمادهای فاسمین، رمپنا و کچاد از نمادهای قرمز بودند که اثر منفی بر شاخص داشتند.

در فرابورس نیز نمادهای بپاس، هرمز و انتخاب بیشترین اثر کاهنده را بر شاخص داشتند و نمادهای آریا، کگهر و ثپردیس بیشترین اثر افزایشی را بر شاخص کل فرابورس داشتند.

در بین نمادهای پرتراکنش بورس امروز نماد داتام بیشترین تراکنش را داشت و کساپا و تکاردان در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند. در فرابورس نیز فنر، فصبا و نخریس بیشترین تراکنش را داشتند.

ارزش معاملات سهام

امروز ارزش معاملات کل بازار سهام به ۳۰ هزار و ۳۱۴ میلیارد تومان رسید. ارزش معاملات اوراق بدهی در بازار ثانویه ۲۲ هزار و ۴۰۷ میلیارد تومان بود که ۷۴ درصد از ارزش کل معاملات بازار را در این روز شامل می‌شود.

ارزش معاملات خرد نیز با افزایش ۱۱ صدم درصدی به نسبت روز معاملاتی قبل به رقم ۳ هزار و ۸۳۰ میلیارد تومان رسید.

صف‌های خرید و فروش بورس

در معاملات چهارشنبه، ۵۶ نماد صف خرید داشتند و ۳۹ نماد با صف‌ فروش مواجه بودند. مجموع ارزش صف‌های خرید با افت ۱۸ درصدی نسبت به روز کاری قبل به ۲۸۳ میلیارد تومان کاهش یافت و مجموع ارزش صف‌های فروش نیز با کاهش ۲۸ درصدی به ۳۲۷ میلیارد تومان رسید.

رشد بورس در 15 دقیقه پایانی معاملات

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....