تاریخ انتشار : سه شنبه 6 تیر 1402 - 22:47
کد خبر : 130350

دسترسی به جنابعالی سخت تر از رئیس جمهور است

دسترسی به جنابعالی سخت تر از رئیس جمهور است

اقتصاددان :  خلیل بهروزی فر خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: آقای بذرپاش، دسترسی به جنابعالی نسبت به رئیس جمهور بسیار سخت تر است! نمایندگان برای حل مسائل مردم به دیدار وزرا می روند نه برای برطرف کردن مسائل شخصی و دیگر مسائل.  خلیل بهروزی فر در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۶ تیرماه)

اقتصاددان :  خلیل بهروزی فر خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: آقای بذرپاش، دسترسی به جنابعالی نسبت به رئیس جمهور بسیار سخت تر است! نمایندگان برای حل مسائل مردم به دیدار وزرا می روند نه برای برطرف کردن مسائل شخصی و دیگر مسائل.
 خلیل بهروزی فر در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۶ تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: آقای بذرپاش، لطفا تکلیف مدیریت اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان را مشخص کنید. فرسودگی آسفالت راه های روستایی حوزه انتخابیه به حدی است که خسارات مالی و جانی برای هموطنان این دو شهرستان در پی دارد.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس یازدهم افزود: تعدادی از پروژه های ملی در حوزه انتخابیه به کندی پیش می روند و یا سال هاست که متوقف شده، علی رغم پیگیری ها اقدامی صورت نمی گیرد، لذا پروژه هایی که بالای ۵۰ درصد پیشرفت داشته اند، نگذارید این پروژه ها مجدد آسیب ببیند، چرا که این بی توجهی سبب تضییع حقوق مردم خواهد شد.

وی در تذکر دیگری خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: آقای بذرپاش، دسترسی به جنابعالی نسبت به رئیس جمهور بسیار سخت تر است! نمایندگان برای حل مسائل مردم به دیدار وزرا می روند نه برای برطرف کردن مسائل شخصی و دیگر مسائل.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....