تاریخ انتشار : یکشنبه 9 مهر 1402 - 19:59
کد خبر : 140824

در مسیر تأمین امنیت کشور درنگ نمی‌کنیم

در مسیر تأمین امنیت کشور درنگ نمی‌کنیم

اقتصاددان :  امیر سرتیپ حیدری گفت: ما برای ایجاد امنیت برای کشور و ملت، در رکاب رهبر معظم انقلاب اسلامی ایستاده‌ایم و در این مسیر لحظه‌ای درنگ و غفلت نمی‌کنیم. کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه نیروی زمینی ارتش در تمامی مرزهای کشورمان مستقر است، اظهار کرد: استقرار ما در مرزهای کشور

اقتصاددان :  امیر سرتیپ حیدری گفت: ما برای ایجاد امنیت برای کشور و ملت، در رکاب رهبر معظم انقلاب اسلامی ایستاده‌ایم و در این مسیر لحظه‌ای درنگ و غفلت نمی‌کنیم.

کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه نیروی زمینی ارتش در تمامی مرزهای کشورمان مستقر است، اظهار کرد: استقرار ما در مرزهای کشور به این معنا نیست که خطری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تهدید می‌کند؛ بلکه بخاطر اشراف اطلاعاتی و امنیت پایدار این نیرو است.

حیدری افزود: پیام استقرار نیروی زمینی ارتش در مزرها این است که ما در راستای ایجاد امنیت برای کشور و ملت‌، در رکاب رهبر معظم انقلاب اسلامی ایستاده‌ایم و در این مسیر لحظه‌ای درنگ و غفلت نمی‌کنیم.
فرمانده نیروی زمینی ارتش به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره و تأکید کرد: ما همواره باید در سنگر ماندن و سنگرنشینی را نسل به نسل به کارکنان جدید ارتش و نیروهای مسلح به‌صورت عملی آموزش دهیم و عرصه عملی آن، حضور در مرزهای کشور است.

 

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....