تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 اسفند 1402 - 15:37
کد خبر : 158699

قالیباف سرلیست پایداری ها شد؟

خبر مهم درباره لیست مشترک شورای ائتلاف و پایداری

خبر مهم درباره لیست مشترک شورای ائتلاف و پایداری

با توجه به مذاکراتی که جبهه پایداری و شورای ائتلاف داشته‌اند، به احتمال زیاد فردا لیست مشترک آنها به سرلیستی قالیباف منتشر می‌شود. به گزارش اقتصاددان به نقل از تسنیم، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و جبهه پایداری طی مذاکراتی که باهم داشتند، به نتایج مشترک و قابل قبولی برای هر دوطرف رسیدند و احتمال بسیار

با توجه به مذاکراتی که جبهه پایداری و شورای ائتلاف داشته‌اند، به احتمال زیاد فردا لیست مشترک آنها به سرلیستی قالیباف منتشر می‌شود.

به گزارش اقتصاددان به نقل از تسنیم، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و جبهه پایداری طی مذاکراتی که باهم داشتند، به نتایج مشترک و قابل قبولی برای هر دوطرف رسیدند و احتمال بسیار زیاد فردا لیست واحد این دو تشکل سیاسی بر سرلیستی محمدباقر قالیباف منتشر خواهد شد.

پرویز سروری ضمن تأیید این خبر، به خبرنگار تسنیم گفت: با روند بسیار خوبی که دنبال کردیم، اگر مشکلی پیش نیاید لیست ۳۰ نفره که مورد توافق شانا و پایداری است، فردا منتشر خواهد شد.

وی ادعاها درباره سهمیه‌بندی را رد کرد و اظهار داشت: ۲ طرف بر روی معیارها بحث کردیم و سرلیستی آقای قالیباف نیز مورد قبول جبهه پایداری قرار گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....