تاریخ انتشار : یکشنبه 29 مرداد 1402 - 10:53
کد خبر : 136438

ثبات نسبی قیمت دلار و سکه در تهران!

ثبات نسبی قیمت دلار و سکه در تهران!

قیمت دلار و سکه امروز شنبه ۲۸ مرداد ماه در بازار رسمی نوسان محدودی را ثبت کردند. اقتصاددان: قیمت دلار امروز شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با کاهش نامحسوس پنج تومانی نسبت به روز کاری قبل در سطح ۴۱ هزار و ۳۱۵ تومان قرار گرفته است. همچنین قیمت یورو

قیمت دلار و سکه امروز شنبه ۲۸ مرداد ماه در بازار رسمی نوسان محدودی را ثبت کردند.

اقتصاددان: قیمت دلار امروز شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با کاهش نامحسوس پنج تومانی نسبت به روز کاری قبل در سطح ۴۱ هزار و ۳۱۵ تومان قرار گرفته است.

همچنین قیمت یورو امروز کاهشی بوده و به یک کانال پایین‌تر رفته است. قیمت یورو امروز با افت ۲۲۵ تومانی نسبت به روز گذشته در سطح ۴۴ هزار و ۹۲۸ تومان قرار گرفته است.

در همین راستا قیمت درهم امارات نیز با رقم ۱۱ هزار و ۲۵۰ تومان بر تابلو درج شده است که نسبت به روز گذشته تغییری نداشته است.

نرخ حواله دلار، حواله یورو و حواله درهم نیز در این مرکز به ترتیب ۳۷ هزار و ۵۵۹ تومان، ۴۰ هزار و ۸۴۴ تومان و ۱۰ هزار و ۲۲۷ تومان درج شده است.

قیمت ارز توافقی

قیمت انواع ارز در سایت کانون صرافان امروز کاهشی بوده که در یورو این نوسان مشهودتر است.

قیمت دلار امروز ‌شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ به صورت توافقی در سایت کانون صرافان ایرانیان با کاهش جزیی دو تومانی نسبت به روز کاری گذشته بطور میانگین ۴۱ هزار و ۳۱۵ تومان اعلام شده است.

در همین سایت قیمت یورو توافقی نیز امروز با کاهش ۱۰۱ تومانی یک کانال افت کرده و رقم میانگین ۴۴ هزار و ۹۷۳ تومان برای آن درج شده است.

قیمت درهم امارات به صورت توافقی بطور میانگین معادل ۱۳ هزار و ۹۷ تومان اعلام شده که با کاهش ۹۰ تومانی همراه شده است.

این نرخ‌ها در حالی است که قیمت دلار در بازار آزاد یعنی قیمتی که بانک مرکزی آن را غیررسمی می‌خواند در سطح بالاتری قرار دارد؛ قیمت دلار در بازار آزاد با اختلاف تقریبا ۷ هزار تومانی در کانال ۴۸ هزار تومان قرار دارد.

قیمت سکه ، نیم سکه و ربع سکه

طبق اعلام کانون صرافان، انواع سکه امروز با نوسان قیمتی قابل توجهی همراه نبوده است.

قیمت سکه امامی در سقف کانال ۲۷ میلیون تومان قرار دارد و به طور میانگین رقم ۲۷ میلیون و ۹۰۹ هزار تومان برای آن درج شده که نسبت به روز گذشته افزایش تقریبا ۶۰ هزار تومانی داشته است.

همچنین در سایت اتحادیه طلا، سکه امامی نیز در کانال ۲۷ میلیون تومانی قرار دارد و رقم ۲۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان برای آن درج شده است.

قیمت نیم سکه نیز در صرافی‌های مجاز در کانال ۱۴ میلیون تومان قرار دارد و رقم میانگین ۱۴ میلیون و ۹۴۴ هزار تومان را نشان می‌دهد که کاهش نامحسوسی نسبت به روز کاری قبل داشته است.

قیمت ربع سکه در کانون صرافان رقم میانگین ۹ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان برای آن اعلام شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....