تاریخ انتشار : دوشنبه 10 مهر 1402 - 19:44
کد خبر : 140954

تشریح عملکرد کارگزاری اعتبار تابان توسط مدیر عامل

تشریح عملکرد کارگزاری اعتبار تابان توسط مدیر عامل

اقتصاددان :  در روزی که کارگزاری اعتبار تابان افتتاح شد ، با خود عهد بستم و به همه عزیزان و سهامداران هم در مصاحبه ها عرض کردم که برای ایجاد فضایی جدید و خدمت رسانی متفاوت به این عرصه آمده ایم و الا چیزی که زیاد هست کارگزاری ، ۱۱۵ شرکت کارگزاری داریم که هیچکدام

اقتصاددان :  در روزی که کارگزاری اعتبار تابان افتتاح شد ، با خود عهد بستم و به همه عزیزان و سهامداران هم در مصاحبه ها عرض کردم که برای ایجاد فضایی جدید و خدمت رسانی متفاوت به این عرصه آمده ایم و الا چیزی که زیاد هست کارگزاری ، ۱۱۵ شرکت کارگزاری داریم که هیچکدام تفاوت محسوسی در ارائه خدمات به مشتریان ندارند.

یکماه از شروع به عملیات کارگزاری اعتبار تابان گذشته است و در همین یکماه فعالیت تست و ابتدایی کارگزاری در بورس انرژی جز ۵ کارگزار اول ، بورس کالا ۳۵ کارگزار اول و اوراق ۸۰ کارگزار اول قرار گرفته است و در ماههای بعدی این روند با شکلی فزاینده ادامه خواهد داشت و البته اتفاق رخ داده در همین یکماه شگفتی بزرگی در تاریخ صنعت کارگزاری بوده است.

این اتفاق به مدد محبت و همراهی مشتریان عزیز و بزرگواران و اساتید بازار به شخص بنده و تیم کارگزاری و نحوه خدمات رسانی ما رخ داده است و بزودی نحوه فعالیت این کارگزاری و خدمات متعدد نوین آن نقل محافل خواهد بود.

تنها به عنوان نمونه به سه مورد از این خدمات اشاره میکنم که در همین بدو امر در خدمت مشتریان قرار گرفته است :
۱٫ در حالیکه اغلب شعب کارگزاری ها و بازاریابان در دریافت حقوق خود و توافقات خود با کارگزاری ها دچار مشکلات متعدد هستند و با تاخیر این مبالغ را دریافت میکنند و یا در نحوه محاسبات خود اختلاف دارند ، در همین ماه اول توسط اپلیکیشن مخصوص این موضوع در کارگزاری اعتبار تابان حقوق و توافقات ایشان روز ۵ام ماه واریز گردید.
۲٫ کلیه مشتریان کارگزاری پس از پیوستن و ثبت نام در کارگزاری به کانال مشاوره اختصاصی مشتریان هدایت میشوند.
۳٫ در کمتر از ۴۸ ساعت درخواست اعتبار مشتریان در حساب ایشان شارژ شده و بدون چک و سفته و سایر بوروکراسی های دست و پاگیر قابل استفاده است.
و سایر خدمات ریز و درشت دیگر مانند CRM و پشتیبان اختصاصی ۲۴ ساعته که در دسترس مشتریان است. و این خدمات متعدد مداوما رونمایی شده و افزایش خواهند یافت.

امیدوارم این روند رو به رشد با همراهی شما عزیزان با سرعت بیش از پیش ادامه یابد و شاهد تولد یک شرکت کارگزاری در بازار سرمایه ایران باشیم که این بار این شرکت به تمام معنا خدمت رسان به سهامداران باشد و نه فقط به دنبال استفاده از منافع و کارمزد سهامداران.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

جعفر چهارشنبه , ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۶

با سلام . کارگزاری اگر یک سیستم اپلیکیشن مجزا داشته باشد بسیار عالی میشود

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....