تاریخ انتشار : سه شنبه 11 مهر 1402 - 23:21
کد خبر : 141063

تا شنبه این جاده‌ها بسته هستند

تا شنبه این جاده‌ها بسته هستند

سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای جزئیات محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی تا شنبه هفته آینده ۱۵ مهر ماه ۱۴۰۲ را اعلام کرد. اقتصاددان: بر اساس اعلام سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تردد موتورسیکلت‌ها به استثنای موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی ر تا ساعت ۷ صبح شنبه ۱۵ مهر ماه از محورهای کرج -چالوس، هراز، فیروزکوه، تهران-

سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای جزئیات محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی تا شنبه هفته آینده ۱۵ مهر ماه ۱۴۰۲ را اعلام کرد.

اقتصاددان: بر اساس اعلام سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تردد موتورسیکلت‌ها به استثنای موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی ر تا ساعت ۷ صبح شنبه ۱۵ مهر ماه از محورهای کرج -چالوس، هراز، فیروزکوه، تهران- سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است.

در محور کندوان، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ امروز و فردا از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ از کرج میدان امیرکبیر و آزادراه تهران– شمال به سمت مرزن‌آباد یک طرفه خواهد بود.

بر این اساس تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ جمعه و شنبه (۱۴ و ۱۵ مهر ماه) از کرج و ابتدای آزادراه تهران–شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ از مرزن‌آباد به کرج و تهران یک طرفه خواهد بود.

در محور هراز و در صورت افزایش حجم ترافیک و اعلام مأموران پلیس راه، محدودیت یکطرفه مقطعی در روزهای سه‌شنبه، جمعه و شنبه (به استثنا وسایل نقلیه سنگین حامل مواد سوختی و فاسدشدنی) به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس اعمال خواهد شد.

در محور کندوان تردد انواع تریلر ، کامیون و کامیونت از محور کرج–چالوس و بالعکس بوده و تردد خودروهای تریلر از محور هزار ممنوع است.

تردد خودروهای کامیون و کامیونت به استثنای وسایل نقلیه سنگین حامل مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه و از ساعت ۷ صبح تا ۲۴ پنجشنبه و جمعه ۱۳ و ۱۴مهر از محور هراز ممنوع اعلام شده است.

تردد انواع خودروهای تریلر به استثناء وسائل نقلیه سنگین حامل مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ ظهر تا ساعت ۲۴ روزهای سه‌شنبه و جمعه از مسیر جنوب به شمال محور تهران– فیروزکوه – قائم شهر و بالعکس ممنوع خواهد بود، در محور آستارا– اردبیل و بالعکس، تردد کلیه خودروهای کامیون و تریلر به استثنا وسائل نقلیه سنگین حامل مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ ظهر تا ۲۴ امروز سه‌شنبه و از ساعت ۸ تا ۲۴ پنجشنبه و جمعه ممنوع اعلام شده است.

تردد خودروهای کامیون و تریلر به استثنا وسائل نقلیه سنگین حامل مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ سه‌شنبه و از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۴ پنجشنبه و جمعه در محور قدیم رشت– قزوین و بالعکس ممنوع خواهد بود.

سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اعلام کرده اجرا این محدودیت‌ها منوط به افزایش حجم تردد در محورها بوده و با توجه به شرایط ترافیکی، احتمال هرگونه تغییر در ساعت و نحوه اجرا وجود دارد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....