تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 دی 1402 - 21:17
کد خبر : 152824

بیانیه غلام رضا تاجگردون بعد ازخبر تأیید صلاحیت

بیانیه  غلام رضا تاجگردون بعد ازخبر تأیید صلاحیت

به گزارش اقتصاد دان تاجگردون در یادداشت خود خطاب به مردم نوشت: متن پیام بدین شرح است به نام خدا دوستان عزیز مردم شریف گچساران و باشت بالاخص جوانان عزیز انتخابات پیش رو نقطه اتصال و مشارکت مردم برای خدمت بهتر و ایجاد همدلی است. تایید صلاحیت توسط هیات محترم نظارت شورای نگهبان اولین گام

به گزارش اقتصاد دان تاجگردون در یادداشت خود خطاب به مردم نوشت:
متن پیام بدین شرح است
به نام خدا
دوستان عزیز
مردم شریف گچساران و باشت بالاخص جوانان عزیز

انتخابات پیش رو نقطه اتصال و مشارکت مردم برای خدمت بهتر و ایجاد همدلی است. تایید صلاحیت توسط هیات محترم نظارت شورای نگهبان اولین گام برای آغاز یک کار بزرگ است و رعایت قانون، شئونات دینی و اخلاقی در مسیر پیش رو لازم و ضروری است.

این روز‌ها ملت شریف ایران در سالگرد شهادت سردار بزرگ اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی مواجهه با جنایت خونبار دیگری شدند که موجب گردید ده‌ها مظلوم بیگناه به شهادت رسیده و ایران اسلامی را یکپارچه عزادار کند.

اگر چه لازم است از مردم شریف گچساران و باشت تشکر کرده که همچون همیشه نشان دادند در پاسداری از آرمان‌های انقلاب زبانزد هستند و حرمت این عزا را طی این دو روز نگه داشتند ولی شاید باشند کسانی نا آگاه و بعضا شاید دوست نما، که حرمت خون به زمین ریخته این عزیزان را نگه نداشته و خوشحالی تایید صلاحیت کاندیدای مطلوب خود را ارجح بر حرمت این عزا دانسته و صحنه عزا را به شادی تبدیل کنند.

به علاقمندان خود و دیگر علاقمندان به دیگر داوطلبین عزیز توصیه دارم حرمت نگهداشته و اقدامی که دور از شان انسانیت است انجام نداده و یقینا آنانی که دست به چنین اقدامی زنند دوست خواه داوطلبین محترم نیستند.

غلام رضا تاج گردون

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....