تاریخ انتشار : جمعه 8 دی 1402 - 23:34
کد خبر : 152165

بیانیه جبهه فرهنگی شهرستان لنده به مناسبت سالروز حماسه ۹ دی

بیانیه جبهه فرهنگی شهرستان لنده به مناسبت سالروز حماسه ۹ دی

به گزارش اقتصاد دان از لنده :جبهه فرهنگی شهرستان لنده طی یک بیانیه ای به مناسب سالروز حماسه ۹ دی نوشت؛ متن بیانیه بدین شرح است بسم الله الرحمن الرحیم رهبر معظم انقلاب: در شرائط فتنه، کار دشوارتر است؛ تشخیص دشوارتر است. البته خدای متعال حجت را همیشه تمام می‌کند تاریخ ایران اسلامی سرشار از

به گزارش اقتصاد دان از لنده :جبهه فرهنگی شهرستان لنده طی یک بیانیه ای به مناسب سالروز حماسه ۹ دی نوشت؛

متن بیانیه بدین شرح است
بسم الله الرحمن الرحیم
رهبر معظم انقلاب:
در شرائط فتنه، کار دشوارتر است؛ تشخیص دشوارتر است. البته خدای متعال حجت را همیشه تمام می‌کند

تاریخ ایران اسلامی سرشار از روزهای پرشور و خروش بوده است و مردم ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی مهمترین پشتیبان و پاسدار انقلاب و ارزش‌های آن بوده‌اند.
حماسه ۹ دی، روزی ماندگار در صفحات تاریخ زرین انقلاب اسلامی است که اوج بصیرت،‌ اقتدار و غیرت دینی مردم در دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی و عظمت ملت ایران را بیش از پیش در نگاه جهانیان برجسته‌ و حضور و مشارکت در جهت دفاع از انقلاب و ارزش‌های آن را به نمایش گذاشت.
«نهم دی ۸۸، حادثه کوچکی نیست بلکه آن حرکت عظیم و ماندگار مردمی، شبیه حرکت بزرگ ملت در روزهای اول انقلاب است و باید تلاش شود در سالگرد این حماسه، حرف اصلی ملت ایران، یعنی حرکت در سایه دین و تحقق وعده‌های الهی تبیین شود.»
مقام معظم رهبری امام خامنه ای
متاسفانه هنوز عده ای در کشور باور ندارند ریشه اصلی مشکلات در نوع نگاه به جبهه استکبار است. هنوز در ادبیات و برخی رویکرد های دیپلماسی کشور اثری از جهت گیری های امام و رهبری یافت نمی شود. هنوز عده ای باور ندارند آمریکا شیطان بزرگ است و در اظهارات خود حتی یک بار از این تعبیر امام راحل استفاده نکرده اند.
انقلاب اسلامی بخشی از هویت و شناسنامه ملت ایران است و صد البته که مشکلات و موانع اقتصادی خللی در اراده پولادین این ملت قدرشناس و مقاوم ایجاد نخواهد کرد.
جبهه فرهنگی شهرستان لنده
ضمن تبریک و تسلیت شهادت سردار سرافراز اسلام به پیشگاه حضرت ولی‌عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب و مردم شریف شهرستان لنده از عموم مردم ولایتمدار دعوت می‌نماید تا با حضور حماسی در مراسم یوم الله ۹ دی، ضمن محکومیت جنایات رژیم کودک کش و تروریست اسرائیل و آمریکا، حمایت خود را از آرمان‌های انقلاب اسلامی، گروه‌های مقاومت فلسطینی و تجدید میثاق با ولی‌ امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) اعلام نمایند.
جبهه فرهنگی شهرستان لنده

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....