تاریخ انتشار : یکشنبه 5 شهریور 1402 - 21:31
کد خبر : 137345

بیانیه اول مهندس عدل هاشمی پور کاندید انتخابات مجلس حوزه انتخابیه کهگیلویه چرام بهمئی لنده

بیانیه اول مهندس عدل هاشمی پور کاندید انتخابات مجلس حوزه انتخابیه کهگیلویه چرام بهمئی لنده

به گزارش اقتصاد دان عدل هاشمی پور نماینده سابق کهگیلویه چرام بهمئی لنده در اولین بیانیه انتخاباتی خود نوشت: متن کامل بیانیه به شرح ذیل است بنام خدا «یا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا ادْخُلُوا فِی السِّلْمِ کَافَّهً وَلا تَتَّبِعُوا خُطُواتِ الشَّیْطانِ إِنَّهُ لَکُمْ عَدُوٌّ مُبِینٌ» سپاس و ستایش خدایی را که به ما قوۀ اختیار و

به گزارش اقتصاد دان عدل هاشمی پور نماینده سابق کهگیلویه چرام بهمئی لنده در اولین بیانیه انتخاباتی خود نوشت:

متن کامل بیانیه به شرح ذیل است

بنام خدا
«یا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا ادْخُلُوا فِی السِّلْمِ کَافَّهً وَلا تَتَّبِعُوا خُطُواتِ الشَّیْطانِ إِنَّهُ لَکُمْ عَدُوٌّ مُبِینٌ»
سپاس و ستایش خدایی را که به ما قوۀ اختیار و قدرت استنکاف از خطا بخشیدند. سلام و صلوات بر پیامبری که شارح تمام فضائل و کمالات، و اکمل و احمدِ اوصافِ پسندیدۀ والای انسانی بودند. خرسند و مفتخریم از اینکه در ممکلت امام حسین(ع) جان گرفتیم و نان حلال خوردیم و نام نیک یافتیم. به یقین، چون همتِ انسان بودن را در سرشت مان نهاده اند، حجتِ دین باوری بر ما تمام است.
مردم شریف، فهیم و قدرشناس کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده
پس از ۴۴ سال عمر با برکت نظام و تبعیت از رهبریِ داهیانۀ امامین انقلاب و همچنین همراهی و ایفایِ نقشِ ماندگار در سازندگی و توسعه، بر این باورم و خود عامل بر این نظر هستم که ایران اسلامی، برای جوانانِ مستعد و نوجوانان بلند همت، در کنار بزرگان و خردمندانِ اقشار، اقوام، علمای اعلام و اندیشمندان دوراندیش، در تمامی عرصه ها، ملجأ امنی برای صاحب نظرانِ در سازندگی و میدانِ خلاقیت های مؤثر می باشد.
یکی از مهمترین ارکان قانونیِ تعالی بخشیدن به مردم و نظام، مجلس شورای اسلامی است. جایگاهی که به تعبیر حضرت امام راحل،«عصاره ملت» و «در رأس امور»، قرار دارد. چنانچه نمایندگان و منتخبین ملت، در فضایی آزاد و فرصتِ مسئولانه ای که نظام برای همگان فراهم نموده، نامزد شوند و دیدگاهها و برنامه های خود را در ساختاری منطبق با قانون و در جهت توسعه و تحول اقتصادی به محکِ سنجش و انتخاب مردم بگذارند، بخش زیادی از چالش ها و محدودیت های موجود را، پاسخگو و مرتفع خواهند کرد. خوشبختانه ملتی که تحتِ زعامتِ برجسته ترین چهرۀ سیاسی-دینی قرن بیستم، توانسته است حکومت استبدادی پهلوی را به قیمت جان و خونِ جوانان شایستۀ خود به ذلت و استیصال ببرند، سزاوار مدیرانی متخصص، متعهد، کارآمد و قانونمند بوده تا از دلِ تهدیدها و چالش ها، فرصت های بزرگ سازندگی را کشف و امکانِ خودباوری، ایده پردازی و علمی نگریستن را برای جوانان، دانشگاهیان و نخبگانِ فکری و ابزاری تسهیل نمایند.
بی تردید، حضور آزادانۀ دوستدارانِ مردم، نظام و انقلاب با گرایش های سیاسی، علمی و عملیِ گوناگون که خلاقیت، شأنیت و حمیت آنها در فراز و فرودهای نظام مقدس جمهوری اسلامی بر ملت و ارکان نظارتی کشورمان پنهان نبوده است، اولاً در فرصت پیش ثبت نام، معرفی، و رزومه و سِبقۀ خود را در جهت تبیین دیدگاهها، برنامه ها و راهبردهای خدمت رسانی به مردم عرضه می کنند.
دوماً با تأسی از فرامین حکمیانه رهبر عظیم الشأن انقلاب، همگان موظفند که با سعۀ صدر و سلامت در گفتار و صداقت در بیان، زمینه حضور حداکثری مردم را فراهم نمایند. سوماً حضور سیاسی نامزدها در کنار اتحاد اجتماعی و فرهنگ غنی ایرانی اسلامی می تواند انتخابی شایسته برای پویایی اقتصاد جامعه باشد. اینک وظیفۀ ملت بصیر، عظیم و آگاه مان است تا هرآنکه اصلح بر مسائل و اَحسنِ بر مصالح می باشد را انتخاب کنند.«فَبَشِّر عِبَادِ ٱلَّذِینَ یَستَمِعُونَ ٱلقَولَ فَیَتَّبِعُونَ أَحسَنَهُۥٓۚ أُوْلَـئِکَ ٱلَّذِینَ هَدَاهُمُ ٱللَّهُ وَأُوْلَـئِکَ هُم أُوْلُواْ ٱلأَلبَابِ».
اینجانب با کارنامه ای برگرفته از سالها سربازی در جنگ، و سازندگی در جای جای این سرزمین باستانی و کهن که به لطف نظام مقدس جمهوری اسلامی و همراهیِ جوانانِ خردورز و پرتلاشِ میهنم بدست آورده ام، مراحل مقدماتی پیش ثبت نام را تکمیل نموده و عملاً در کنار رقبا و در جهتِ خدمت و نوکری مردم بویژه جوانان توسعه طلب و کمال گرا، قرار گرفته ام. پس با خود و خدای خود پیمان بسته ام تا جان در سینه دارم، برای ملتی که همۀ زندگی خود را وقف کشوری آباد، حاکمیتی آزاد و دستاوردی ماندگار نموده است، خدمت بکنم
آمده ام تا تجربۀ سازندگی ام در حوزه های انرژی(آب، برق، نفت و گاز، پتروشیمی)، راه سازی، کشاورزی، بهره مندی از منابع و معادن، توسعه زیرساخت های آموزشی، ورزشی، مساجد و کتابخانه ها و بکارگیری ظرفیت های عظیمِ مکمل های سرمایه گذاری را در مسیر تفکر، دانش، پژوهش و عملگرایی جوانان کهگیلویه بزرگ قرار بدهم. آماده ام تا در کنار این مردم بمانم و جان ناقابل و آبرویی که از قِبَلِ همین مردم بدست آوردم را هزینۀ به تعالی رساندن فرزندانِ کهگیلویه بزرگ کنم. پس بی توجه به تمام شایعات، اتهامات، افترائات، اختلافات و مکنونات، صادقانه اعلام می کنم که تنها خواست مردم عزیز و استقبال فرزندان همیشه سرآمدِ کهگیلویه بزرگ را به دیده منت می گذارم و خود را قدردانِ عزت خداوندی و مرحمت شما ملت قدرشناس می دانم.«تُعِزُّ مَنْ تَشَاءُ وَتُذِلُّ مَنْ تَشَاءُ».

این روزها، اندک افرادی هستند که به جای حفظ کرامتِ رقبا، اقناع ذهن جستجوگرِ جوانان و پاسخ به مطالبات مردم، به هر شکل ممکن سعی در تخریبِ شخصیتم، تحریفِ خدمات گذشته ام و تحقیرِ جایگاه و نقش اجتماعی-سیاسی ام دارند. اولاً از عمق وجودم همه را به عظمت امام آزادگان و حرمت اربعین شهدای کربلاً بخشیدم و منبعد نیز، می بخشم.

دوماً به تعبیر قرآن، بدواً خودم و سپس همگان را به این آیۀ شریفه توصیه می کنم که،«یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا، آمِنُوا…
ای کسانی که (به زبان) ایمان آورده‌اید، (به حقیقت و از دل هم) ایمان آورید». سوماً، من هم مثل تمام این مردم در خانواده ای بزرگ شده ام که آبروی دیگران را بر مسند و موقعیت دنیوی ام اصلح و حفظ شأن و مقام دیگران را وظیفه ای غیر قابل اجتناب می دانم. این دستورِ عملیِ دینِ مبین اسلام و تعلیمات والدین صادق و بی ریایی است که همه ما از آغاز تولد آموخته ایم و یقین دارم که خروج از این قانونِ عملیه، تنها در صورتی است که از تهذیب نفس غافل و در دام شیطان گرفتار باشیم.«وَ مَنْ یَعْشُ عَنْ ذِکْرِ الرَّحْمنِ نُقَیِّضْ لَهُ شَیْطاناً فَهُوَ لَهُ قَرین‏».
علیهذا، با افتخار به مردم سرزمینم و با اتکاء به همۀ آنچه از علما، زعما، روشنفکران، معلمان، بزرگان اخلاق و مردم متخلق به فضائل و کمالات انسانی و نوع دوستی، آموخته ام، هرآنکه تاکنون به الفاظ و عبارات و اشاراتِ دونِ اخلاق خطابم کرده است، به احترام مولایمان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)در هر دوعالم بخشیدم. و اما بعد، از امروز، خودم، دوستانم و همه کسانی که در معیت شان هستم را به رعایت تقوا، انصاف، تکریم، تصدیق و تحسینِ رقبا و همۀ آنانکه برای مردم همت کرده و در مسیرِ سنجش و انتخاب قرار گرفته اند، دعوت می کنم. سپس محضرِ مردم شریف و شایسته کهگیلویه بزرگ عرض می کنم که گوش از شایعات پوشیده، زبان از تخریبِ فروگذارید، چشم از بازیهای پوپولیسمی برگیرید، دل بر راه پرامید نگهدارید که برعهدم با شما پایبندم و انشاءالله بر قول صادق، گام موافق و راه مرافق و با توکل بخدا و ‌نیت خالص، برای خدمت صادقانه به مردم شریف و جوانان دیارم، وفادار خواهم بود.

«والعاقبه للمتقین»
عدل هاشمی پور
۵/شهریور/۱۴۰۲

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....