تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 تیر 1401 - 16:52
کد خبر : 93541

به یاری هموطنان هرمزگانی بشتابید

به یاری هموطنان هرمزگانی بشتابید

مدیر عامل موسسه خیریه نیکان ماموت از آمادگی از این مجموعه برای جمع آوری کمک های نقدی برای هموطنان آسیب دیده از سیل هرمزگان خبر داد.

مدیر عامل موسسه خیریه نیکان ماموت از آمادگی از این مجموعه برای جمع آوری کمک های نقدی برای هموطنان آسیب دیده از سیل هرمزگان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری اقتصاددان، نازک فردوس، مدیرعامل موسسه خیریه نیکان ماموت با اشاره به بحران زلزله هرمزگان اظهار کرد: خیریه نیکان ماموت اینبار نیز همچون گذشته که پیشقدم در امداد رسانی به هموطنان آسیب دیده از بحران بود آمادگی خود را برای دریافت کمک‌های نقدی هموطنان و خیرین اعلام کرده است تا این کمک‌ها را در اختیار نیازمندان واقعی قرار دهد.
وی خاطر نشان کرد: وقوع زلزله و ویرانی‌های حاصل از زلزله هرمزگان معضلات فراوانی برای هموطنانمان ایجاد کرده است. این در حالی‌ست که خانواده‌ها خصوصا خانواده های مناطق محروم در سال جدید با مشکلات اقتصادی زیادی درگیر شده‌اند. در چنین شرایطی حمایت نقدی خیرین و نیکوکاران می‌تواند مشکل‌گشای بسیاری از موارد باشد. نیکان ماموت همچنان با کمک‌های مردمی برای حمایت هموطنان زلزله‌زده هرمزگان، حد اعلای تلاش خود را خواهد کرد.
مدیر عامل خیریه نیکان ماموت افزود: در این بحران از سوی سازمان جمعیت داوطلبان هلال احمر گزارش نیاز هموطنان در هرمزگان به دست خیریه ها می‌رسد و کمک‌های مردمی به مناطق زلزله زده مدیریت می‌شود. چرا که در چنین وضعیتی جهت تنظیمِ میزان امدادرسانی برنامه ریزی لازم است و جمعیت هلال احمر با اشراف به مناطق و شرایط، گزینه مناسبی برای این کار بوده و می‌تواند تبعات ناشی از این حوادث را نیز مدیریت نماید.
وی ادامه داد: همچنین از لحظه ای که در این مناطق اوضاع بحرانی اعلام شد خیریه نیکان اقدام به جمع آوری اقلام و کمک‌های مردمی کرده و با انتشار فراخوانی در فضای مجازی دایره جمع آوری کمک‌ها را گسترش داد. چرا که انگیزه های مردمی جهت کمک به همنوعانشان در سخت‌ترین شرایط هم بالاست. به سمت هرمزگان حرکت خواهیم کرد. هموطن تنهایت نمی گذاریم.
گفتنی است خیرین و نیکوکاران می‌توانند با مراجعه به وبسایت موسسه خیریه نیکان ماموت با این موسسه و اقداماتی که تا کنون انجام داده است، آشنا شوند و برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد امدادرسانی در بحران هرمزگان با شماره تلفن ۲۲۱۷۶۰۰۱-۰۲۱ تماس حاصل فرمایند.
حساب بانک کشاورزی به نام موسسه خیریه نیکان ماموت در اختیار مهر شماست:
شماره حساب ۸۷۷۸۱۸۲۳۵
شماره شبا IR580160000000000877818235
شماره کارت: ۶۰۳۷۷۰۷۰۰۰۱۲۹۷۴۶
وب سایت: www.nikancharity.org
شبکات اجتماعی: @nikancharity

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....