تاریخ انتشار : سه شنبه 6 تیر 1402 - 10:26
کد خبر : 130284

بازار کم رمق دلار

بازار کم رمق دلار

به باور فعالان بازار یکی از دلایل تق و لق شدن روند معاملات تهران به دلیل نیمه تعطیل شدن بازارهای همسایه به دلیل تعطیلات عیدقربان است.در کنار این خریداران‌نسبت با اتفاقات عمان و همزمان شدن برخی از تحریم ها تا حدودی محتاط شده اند و در انتظار نتایج این نشست ها هستند. اقتصاددان: امروز دوشنبه

به باور فعالان بازار یکی از دلایل تق و لق شدن روند معاملات تهران به دلیل نیمه تعطیل شدن بازارهای همسایه به دلیل تعطیلات عیدقربان است.در کنار این خریداران‌نسبت با اتفاقات عمان و همزمان شدن برخی از تحریم ها تا حدودی محتاط شده اند و در انتظار نتایج این نشست ها هستند.

اقتصاددان: امروز دوشنبه ۵ تیر ماه بازار ارز تهران روز آرامی را سپری کرد و کمتر کسی حاضر بود دست به خرید بزند.قیمت دلار امروز در همان محدوده دیروز به فروش رسید.هر برگ اسکناس آمریکایی در بازار امروز در حدود ۴۹ هزار و ۶۰۰ تومان بود.

نرخ حواله درهم نیز در شروع معاملات امروز نسبت به روز گذشته تقریبا رنج بود اما عصر با ۱۰۰ تومان نوسان کاهشی نسبت به دیروز با ۱۳هزار و۶۰۰ تومان معامله شد‌.

بازار هرات هم امروز قیمت دلار فردایی اعلام نشد و اکثر قیمت ها نقدی بود.نرخ دلار نقدی در هرات صبح امروز در مقایسه با روز یکشنبه تقریبا رنج بود اما در نیمه ظهر امروز نسبت به دیروز ۳۰۰ تومان نوسان کاهشی را ثبت کرد.

قیمت دلار هرات عصر امروز مرز حمایتی ۴۹هزار ۸۰۰ تومان را از دست داده بود و در محدوده ۴۹ هزار و ۶۰۰ تومان به فروش رسید.

دلیل تق و لق شدن معاملات بازار ارز تهران

به باور فعالان بازار یکی از دلایل تق و لق شدن روند معاملات تهران به دلیل نیمه تعطیل شدن بازارهای همسایه به دلیل تعطیلات عیدقربان است.در کنار این خریداران‌نسبت با اتفاقات عمان و همزمان شدن برخی از تحریم ها تا حدودی محتاط شده اند و در انتظار نتایج قطعی این نشست ها هستند.

نوسان نزولی قیمت طلا

در بازار طلا و سکه هم قیمت ها نوسان نزولی را تجربه کرد.قیمت طلا ۱۸ عیار عصر امروز طبق سایت اتحادیه طلا و ارز ۲میلیون و ۳۵۵ هزار و ۱۰۰ تومان بود که ۳هزار تومان پایین تر از روز قبل بود.

قیمت سکه آب رفت

قیمت سکه هم در معاملات پشت خطی دیشب دو مرز حساس را از دست داد و در بازار نقدی امروز هم همین اتفاق رخ داد.

سکه امروز از کانال ۲۹میلیون تومان پایین آمد و مرز حمایتی ۲۸میلیون و ۸۰۰هزار تومان شکسته شد.

عصر امروز قیمت سکه امامی در محدوده ۲۸میلیون و ۶۰۰هزار تومان به فروش رسید‌که در ۴۰۰ هرار تومان پایین تر نرخ بسته شده عصر دیروز بود.خریدار در بازار سکه هم کمیاب شده و فشار فروش بیشتر از خرید بود‌.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....