تاریخ انتشار : یکشنبه 15 بهمن 1402 - 21:17
کد خبر : 156755

بازار خودرو کاهشی شد + جدول قیمت

بازار خودرو کاهشی شد + جدول قیمت

بررسی بازار از افت قیمت خودرو در بازار امروز حکایت دارد، افتی که علاوه بر ایران‌خودرویی‌ها محصولات سایپا را هم شامل شد. اقتصاددان: بررسی بازار نشان می‌دهد امروز سایپایی‌ها کاهشی ۲ تا ۹ میلیون را در بازار تجربه کردند و افت قیمت ایران خودرویی‌ها هم به ۵ تا ۳۰ میلیون تومانی رسید و با این

بررسی بازار از افت قیمت خودرو در بازار امروز حکایت دارد، افتی که علاوه بر ایران‌خودرویی‌ها محصولات سایپا را هم شامل شد.

اقتصاددان: بررسی بازار نشان می‌دهد امروز سایپایی‌ها کاهشی ۲ تا ۹ میلیون را در بازار تجربه کردند و افت قیمت ایران خودرویی‌ها هم به ۵ تا ۳۰ میلیون تومانی رسید و با این شرایط بازار حال و هوای کاهشی به خود گرفت.

فعالان بازار خودرو معتقدند کاهش نسبی قیمت دلار یکی از عوامل اثر‌گذار در بازار خودرو بوده است، این اظهار نظر در حالی است که برخی دیگر از فعالان بازار خودرو به این نکته اشاره می‌کنند که نرخ دلار در بازار اثرگذار نیست و حال و هوای انتظاری که در بازار به وجود آمده موجب شده تا شاهد کاهش قیمت در بازار خودرو باشیم.

قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «پژو۲۰۷ دنده‌ای»، «هایماS8»، «تارا اتوماتV2 »، «پژو ۲۰۶ دنده‌ای»، «دنا پلاس ۶ دنده توربو» و «دنا پلاس توربو اتوماتAT » مورد ارزیابی قرار گرفت.

براساس اطلاعات قیمتی کارنامه، در بازار امروز و نسبت به آخرین روز هفته گذشته «پژو ۲۰۶ دنده‌ای» ۵۶۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و نسبت به ۲ روز گذشته کاهشی ۱۰ میلیونی را تجربه کرد. «هایما S8» هم با کاهش ۵ میلیونی در بازار یک میلیارد و ۸۸۵ میلیون تومان قیمت خورد. ارزیابی بازار همچنین نشان می‌دهد در میان ایران خودرویی‌ها «تارا اتوماتV2» هم امروز افت ۳۰ میلیونی را تجربه کرد و ۹۰۰ میلیون تومان قیمت گذاری شد.

از سوی دیگر بررسی‌ها نشان می‌دهد در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز «دنا پلاس ۶ دنده توربو» ۸۵۸ میلیون تومان قیمت خورد و افت ۱۷میلیون تومانی داشت، اما «دنا پلاس توربو اتومات» در بازار افتی ۲۰ داشت و ۹۱۵ میلیون تومان قیمت خورد. بررسی‌‌ها همچنین نشان می‌دهد امروز «پژو ۲۰۷ دنده‌ای» هم در بازار ۷۱۳ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و افت ۲۵ میلیونی داشت.

 بازار خودرو کاهشی شد + جدول قیمت

قیمت محصولات سایپا

در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودروهای «شاهینG»، «تیبا صندوقدارSX»، «تیبا هاچ‌بکEX»، «کوییک دنده‌ایR»، «کوییک دنده‌ایS» و «ساینا دنده‌ایS» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

براساس اطلاعات قیمتی کارنامه، امروز «شاهینG» در بازار ۶۸۸ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و نسبت به دو روز گذشته افتی ۲میلیونی را تجربه کرد. خانواده کوییک هم امروز در بازار شکل کاهشی داشت و با این شرایط «کوییک‌R دنده‌ای» در بازار با افت ۴ میلیونی ۳۹۲ میلیون تومان قیمت خورد و «کوییک دنده‌ایS» هم در بازار با افت ۸ میلیونی ۳۹۱میلیون تومانی شد. از سوی دیگر ارزیابی بازار نشان می‌دهد «تیبا صندوق‌دار» امروز ۳۸۸ میلیون تومان قیمت خورد و ۹ میلیون رشد قیمت را تجربه کرد و با این شرایط تنها خودرویی بود که امروز رشد قیمت را تجربه کرد. «تیبا هاچ بک EX» هم ۳۷۹ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و افت ۹ میلیونی را تجربه کرد. بررسی بازار همچنین نشان می‌دهد «ساینا دنده‌ای S» هم امروز ۴۰۱ میلیون تومان قیمت‌ خورد و افت ۷ میلیون تومانی داشت.

 بازار خودرو کاهشی شد + جدول قیمت

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....