تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 آبان 1399 - 23:39
کد خبر : 23993

«ایران و امریکا دو نامزد آقایی جهان»

«ایران و امریکا دو نامزد آقایی جهان»

  خداوند ایران را مانند امریکا بر خلاف اکثر کشورهای پیشرفته دیگر حتی چین و اتحادیه اروپا دارای همه مواد طبیعی ، معدنی، نفت ،گاز و مهمتر از همه آنها جوانانی دانشمند و برومند برای امکان داشتن قدرت و ثروت توأم بدون نیاز به هیچ کشوری دیگری قرار داده است . امریکا به همین دلیل

 

خداوند ایران را مانند امریکا بر خلاف اکثر کشورهای پیشرفته دیگر حتی چین و اتحادیه اروپا دارای همه مواد طبیعی ، معدنی، نفت ،گاز و مهمتر از همه آنها جوانانی دانشمند و برومند برای امکان داشتن قدرت و ثروت توأم بدون نیاز به هیچ کشوری دیگری قرار داده است .

امریکا به همین دلیل با مدیریت حرفه ای تا کنون کدخدای جهان بوده است. ترامپ رئیس جمهور فعلی امریکا شعار قطع ارتباط با چین و اروپا و تکیه بر توان داخلی امریکا را میدهد و بسیاری از مردم این کشور این سیاست را برای سربلندی و اقتدار امریکا قبول دارند.
ایران نیز بدلیل قرار گیری در دل خاورمیانه و داشتن همه منابع لازم در درون خود اگر مسئولان لایقی داشته باشد می‌تواند بدون نیاز به هیچ کشوری بروی پای خود ایستاده و با تشکیل یک اتحادیه بزرگ در منطقه تبدیل به رقیب جدی امریکا در «آقایی جهان» گردد.

جالب است که برخی مسئولین در داخل و رسانه ها در خارج هر دو هم صدا، ریشه همه مشکلات ما را تحریم‌ها عنوان میکنند و سعی در القاء این تفکر در بین ایرانیان دارند.
خوشبختانه اکثر ایرانیان علیرغم تمام این توطئه‌ ها و تلاش‌ها برای مخفی کردن حقیقت ، ریشه بسیاری از مشکلات را درونی میدانند و راه حل آن را نیز تکیه بر توان داخلی ارزیابی مینمایند.

همکنون با چهل سال تلاش شبانه روزی و مدیریت جهادی نیروهای مظلوم و خدوم نظامی ، علیرغم شدیدترین تحریم‌ها ما در حوزه «لشگرداری» بدون نیاز به سایر کشورها قدرتمند گشته ایم و تکیه بر «خود» نتیجه زیبا و شیرینش را «ظاهر» گردانده است.

ولی تا کنون هیچکدام از سران گروه های اصلاح طلب و اصولگرا که مجلس و دولت حدود سی سال، بین آنها میچرخد نتوانسته اند «کشور داری» را بصورت حرفه ای اعمال نمایند و حتی هوادارن خود را هم نا امید نموده اند.
پس بخوبی میفهمیم کشورداری کار پیچیده ای بوده و با مدارک تحصیلی کاغذی ، سوابق کاری بی حاصل ، شعارهای متفاوت و وعده های تو خالی سیاسیون میسر نیست.
دولت‌ها و مجالس اصلاح طلب و اصولگرا همه آمده اند و اوضاع روز به روز بدتر شده است.
گروهی روبسوی شرق دارند و گروهی رو بسوی غرب

«نه شرقی ، نه غربی»

ولی اگر ما دست از انواع تعصبات گروهی یا جناحی اشتباه برداریم و به توان داخلی ایران تکیه نماییم و به شایستگان کشور با هر سلیقه ای میدان دهیم میتوانیم بر همه مشکلات غلبه نموده و مردمی شاد داشته باشیم.

لذا با تکرار اینگونه انتخابات چیزی درست نخواهد شد و ما نیاز به «تغییر» دکترین نظام اجرایی- مقرراتی کشور توسط چهره هایی «جدید» مبتنی بر «طرحی عالمانه و اجرایی ماهرانه» داریم.
«کشورداری» مانند راه رفتن بروی طناب از روی قله فقر بسوی قله ثروت بوده و کار هر فردی نیست.

«ظهور چهره های جدید»
و
«دکترین نوین نظام اجرایی- مقرراتی کشور»
ضامن رسیدن به ایران اسلامی قدرتمند ، ثروتمند ، مهاجر پذیر با مردمی شاد ، آزاد و فرهمند در آینده‌ای نچندان دور در دل یک اتحادیه بزرگ منطقه ای بعنوان رقیب جدی امریکا در مدیریت جهان است.

الاعراف:
قَالُوا أُوذِینَا مِنْ قَبْلِ أَنْ تَأْتِیَنَا وَمِنْ بَعْدِ مَا جِئْتَنَا قَالَ عَسَى رَبُّکُمْ أَنْ یُهْلِکَ عَدُوَّکُمْ وَیَسْتَخْلِفَکُمْ فِی الْأَرْضِ فَیَنْظُرَ کَیْفَ تَعْمَلُونَ ﴿۱۲۹﴾

گفتند پیش از آنکه بیایى و بعد از آنکه به سوى ما آمدى ما را بسیار آزار دادند ، گفت امید است که پروردگارتان دشمن شما را هلاک کند و شما را روى زمین جانشین [قدرتمند و ثروتمند] سازد، آنگاه بنگرد تا چگونه عمل مى ‏کنید (۱۲۹)

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....