تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 فروردین 1403 - 11:42
کد خبر : 162036

اولویت های امسال وزارت ارتباطات چیست؟

اولویت های امسال وزارت ارتباطات چیست؟

اقتصاددان : وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره اولویت های امسال وزارتخانه متبوع خود توضیح داد. عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره اولویت‌های امسال وزارتخانه متبوع خود گفت: ما در وزارت ارتباطات دائم به دنبال افزایش سرعت و کیفیت هستیم. شاخص idi در جمهوری اسلامی ایران هم از نظر پوشش و هم

اقتصاددان : وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره اولویت های امسال وزارتخانه متبوع خود توضیح داد. عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره اولویت‌های امسال وزارتخانه متبوع خود گفت: ما در وزارت ارتباطات دائم به دنبال افزایش سرعت و کیفیت هستیم. شاخص idi در جمهوری اسلامی ایران هم از نظر پوشش و هم کیفیت براساس آخرین گزارشات جهانی در ایران افزایش چشمگیری داشته است و استفاده مردم از زیر ساخت‌های ارتباطی افزایش داشته و انشالله این روند بهبود خواهد داشت. مهمترین پروژه ما هم پروژه فیبر نوری است که مهمترین برنامه ما این است که هفت میلیون پوششی که در سال ۱۴۰۲ داشتیم دو برابر شود و طبق برنامه هفتم باید حداقل ۲۰ میلیون مشترک به پروژه فیبر نوری متصل شوند.

وی ادامه داد: همچنین بحث توسعه فصل پنجم را مد نظر قرار دادیم. انشالله امسال برای توسعه زیرساخت‌های ارتباطی سال بهتری را شاهد خواهیم بود.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....