تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 فروردین 1401 - 11:53
کد خبر : 83416

چرا سفرهای نوروزی۱۴۰۱ افزایش یافت؟

چرا سفرهای نوروزی۱۴۰۱ افزایش یافت؟

افزایش سفرهای نوروزی۱۴۰۱ نشانه چیست؟ با توجه به اینکه سخنگوی دولت (بولتن هیت دولت)افزایش سفرهای نوروزی و پیش فروش همه بلیط ها و مکانهای گردشگری در ۵ روز ابتدایی را نشانه بهبود وضع اقتصادی مردم دانست با واکنشهای زیادی مواجه شد. این واکنشها بیانگر این بود که دستگاه اقتصادی و سخنگوی دولت درک درستی از

افزایش سفرهای نوروزی۱۴۰۱ نشانه چیست؟

با توجه به اینکه سخنگوی دولت (بولتن هیت دولت)افزایش سفرهای نوروزی و پیش فروش همه بلیط ها و مکانهای گردشگری در ۵ روز ابتدایی را نشانه بهبود وضع اقتصادی مردم دانست با واکنشهای زیادی مواجه شد.
این واکنشها بیانگر این بود که دستگاه اقتصادی و سخنگوی دولت درک درستی از رویدادها و مسائل اقتصاد ندارند یا اینکه اگر دارند از آن بهره برداری تبلیغاتی میکنند.
همه میدانیم که با ورود کرونا در طی ۲ سال اخیر نیازهای زیادی از مردم بواسطه یکجاماندن، سرکوب و انباشته شد . با کاهش پیک سویه های چند گانه کرونا در طی روزهای پایانی سال۱۴۰۰ و افزایش واکسیناسیون و فراگیری آن ، رفته رفته از تعداد مبتلایان کاسته شد و طرح آزاد کردن سفرهای نوروزی از سوی دولت رقم خورد.
بنابراین با وجود اینکه در طی همه گیری ویروس کوید سطح عمومی روحیات مردم و ناهنجاری های اجتماعی به طور چشم گیری افزایش یافت و در فرصت پیش آمده مردم در حقیقت به نوعی دست به تسویه بدهی های خودشان را با حال خودشان داشتند ،ازفرصت پیش آمده استفاده کردند.از طرفی کیفیت سفرها و نحوه اقامت مسافران قابل ملاحضه است بطوری که اکثر مسافران هزینه سفری به اندازه دو باک بنزین داشته و بیشتر یادر فضای باز و چادر یا در منزل اقوام اقامت داشته اند.
در توضیح مورد یادشده قابل یاد آوری است چنانچه شخصی ۳ وعده غذا نخوردو پس از گرسنگی شدید مواد غذایی در دسترسش قرار دهیم طبیعی است که بیشتر از یک وعده معمولی غذا میخورد اما در مجموع این شخص غذای کمتری خورده است بنابراین لازم است که دولت و زیر مجموعه آن نسبت به مسائل روز جامعه درک درست و روشنی داشته باشند و با مردم صادقانه تر رفتار کنند

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....