تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 آبان 1400 - 12:29
کد خبر : 66485

افزایش حجم سیگنال مثبت نماد پالایشی

افزایش حجم سیگنال مثبت نماد پالایشی

نماد پالایش یکم با معامله ۹۶ میلیون سهم حجم بالایی نسبت به دو روز گذشته خورده و با توجه به افزایش قیمت نفت و جاماندگی این سهم از قیمت زیرمجموعه هایش رشد خوبی خواهد داشت.  در حال حاضر بازار سرمایه اگر چه رشد داشته اما کاملا نوسانی است و این تغییرات به صورت روزانه از مثبت

نماد پالایش یکم با معامله ۹۶ میلیون سهم حجم بالایی نسبت به دو روز گذشته خورده و با توجه به افزایش قیمت نفت و جاماندگی این سهم از قیمت زیرمجموعه هایش رشد خوبی خواهد داشت.

 در حال حاضر بازار سرمایه اگر چه رشد داشته اما کاملا نوسانی است و این تغییرات به صورت روزانه از مثبت ۵ به منفی ۵ است، از این رو هر وقت زیر مقاومت حجم یک نماد بالا برود و ورود پول هوشمند داشته باشد احتمال حرکت بزرگ در راه است که یا ممکنه است قیمت ریزش کند یا مقاومت مهمی را بشکند و رشد بزرگی کند حالا با توجه به اینکه امروز پالایشی ها لیدر بازار شدند و در رشد شاخص کل سهم قابل توجهی داشتند  و نماد پالایش یکم با معامله ۹۶ میلیون سهم حجم بالای نسبت به دو روز گذشته داشت به نظر می رسد رشد خوبی خواهد داشت.

از طرف دیگر این نماد سیگنال ایچیکومو و مک دی را هم دارد که نشان می دهد که در چند روز گذشته ورود پول داشته است و از آنجایی که حقوقی هم قبلا خرید های خود را انجام دادند به نظر می رسد روند صعودی خود را به زودی آغاز خواهد کرد.

94571 اقتصاددان نوشته

  به گزارش اقتصاددان به نقل از بازار ،  یکی دیگر از نشانه ها روند صعودی این نماد افزایش قیمت زیرمجموعه های آن است که در سال جاری بیش از ۴۰ درصد رشد داشته اند اما بازدهی این نماد در سه ماهه حدود ۵ درصد است و با توجه به افزایش قیمت نفت در هفته های اخیر باید انتظار داشته باشیم که با عبور از مقاومت ۸ هزار تومان به مقاومت بعدی یعنی ۹۵۰۰ تومان حمله کند و در گام صعودی بعدی باید قیمت ۳ هزار تومان را نشانه برود.

البته باید توجه داشت که در شکست ترند صعودی احتمال پولبک بعد از عبور از هر مقاومتی وجود دارد و این سهم می تواند بعد از رسیدن به قیمت ۸۲۰۰  تومان به ۸ هزار تومان پولبک بزند دوباره استارت صعود را تکمیل کند.

در شرایط کنونی این سهم برخلاف وعده های دولت قبلی تاکنون سودی به سهامدارانش نداده است، از طرف دیگر دولت وعده داده بود زیان این سهم را با اضافه کردن سهم های جدید جبران خواهد کرد، اما تاکنون این اتفاق هم نیفتاده است، حالا با توجه به اینکه دولت مدعی است که ۳۰ درصد تخفیف برای فروش این سهام به مردم داده و هم اکنون حدود ۳۰ درصد در زیان است و از آنجایی که یک سال هم از واگذاری این سهم می گذرد در مجموع باید بازدهی ۶۰ درصدی برای این سهم به وجود بیاید تا صداقت دولت در واگذاری سهام به مردم اثبات شود.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....