تاریخ انتشار : سه شنبه 28 آذر 1402 - 20:46
کد خبر : 150913

افت معاملات بورس در روز ریزش شاخص هم وزن+ اینفوگرافیک

افت معاملات بورس در روز ریزش شاخص هم وزن+ اینفوگرافیک

امروز ارزش معاملات خرد سهام با کاهش ۱۷ درصدی به نسبت روز معاملاتی قبل به رقم ۶ هزار و ۷۹۲ میلیارد تومان رسید. اقتصاددان: در معاملات روز سه‌شنبه بیست و هشتم آذر ماه ۱۴۰۲، شاخص کل بورس تهران ۴ هزار و ۲۱۸ واحد نسبت به روز کاری گذشته بالاتر ایستاد و به سطح ۲ میلیون

امروز ارزش معاملات خرد سهام با کاهش ۱۷ درصدی به نسبت روز معاملاتی قبل به رقم ۶ هزار و ۷۹۲ میلیارد تومان رسید.

اقتصاددان: در معاملات روز سه‌شنبه بیست و هشتم آذر ماه ۱۴۰۲، شاخص کل بورس تهران ۴ هزار و ۲۱۸ واحد نسبت به روز کاری گذشته بالاتر ایستاد و به سطح ۲ میلیون و ۲۱۱ هزار و ۸۷۲ واحد رسید.

شاخص کل هم‌وزن بورس نیز با کاهش هزار و ۷۲۰ واحد در رقم ۷۶۲ هزار و ۹۰۰ واحدی ایستاد.

شاخص کل فرابورس با افت ۰٫۹ واحدی به رقم ۲۶ هزار و ۶۳۹ واحد رسید. همچنین شاخص هم وزن فرابورس با کاهش ۴۹۸ واحد به سطح ۱۳۸ هزار و ۱۲ واحد رسید.

نمادهای پیشران بازار سهام

امروز فولاد، فملی و پارسان نمادهای سبزپوش بورس بودند که بیشترین اثر را در رشد شاخص کل بورس داشتند. در مقابل رمپنا، اخابر و حکشتی از نمادهای قرمز بودند که اثر منفی بر شاخص داشتند.

در فرابورس نیز نمادهای شاوان، زاگرس و خدیزل بیشترین اثر افزایشی را بر شاخص داشتند و نمادهای وسپهر، بساما و فزر بیشترین اثر کاهنده را بر شاخص کل فرابورس داشتند.

در بین نمادهای پرتراکنش بورس امروز نماد ثشاهد بیشترین تراکنش را داشت و وخارزم و فولاد در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند. در فرابورس نیز نطرین، فصبا و گدنا بیشترین تراکنش را داشتند.

ارزش معاملات سهام

امروز ارزش معاملات کل بازار سهام به ۱۲ هزار و ۵۹۹ میلیارد تومان رسید. ارزش معاملات اوراق بدهی در بازار ثانویه ۳۱۸ میلیارد تومان بود که ۳ درصد از ارزش کل معاملات بازار را در این روز شامل می‌شود.

ارزش معاملات خرد نیز با کاهش ۱۷ درصدی به نسبت روز معاملاتی قبل به رقم ۶ هزار و ۷۹۲ میلیارد تومان رسید.

صف‌های خرید و فروش بورس

در معاملات سه‌شنبه، ۳۹ نماد صف خرید داشتند و ۵۰ نماد با صف‌ فروش مواجه بودند. مجموع ارزش صف‌های خرید با افت ۶۰ درصدی نسبت به روز کاری قبل به ۱۳۶ میلیارد تومان کاهش یافت و مجموع ارزش صف‌های فروش نیز با کاهش ۱۰ درصدی به ۳۸۶ میلیارد تومان رسید.

افت معاملات بورس در روز ریزش شاخص هم وزن+ اینفوگرافیک

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....