تاریخ انتشار : دوشنبه 30 بهمن 1402 - 17:48
کد خبر : 158243

اعلام شرط دریافت شیرخشک یارانه‌ای برای کودکان

اعلام شرط دریافت شیرخشک یارانه‌ای برای کودکان

رییس سازمان غذا و دارو تاکید کرد: عرضه شیرخشک برای کودکان زیر ۲ سال در داروخانه‌ها مشمول یارانه است و مردم پول اضافه پرداخت نمی‌کنند. به گزارش اقتصاددان به نقل از ایرنا، حیدر محمدی روز دوشنبه داشت: از ۲۵ آبان ماه سال‌جاری سیاست ارزی شیرخشک به ارز ترجیحی منتقل شد و مابه التفاوت افزایش آن

رییس سازمان غذا و دارو تاکید کرد: عرضه شیرخشک برای کودکان زیر ۲ سال در داروخانه‌ها مشمول یارانه است و مردم پول اضافه پرداخت نمی‌کنند.

به گزارش اقتصاددان به نقل از ایرنا، حیدر محمدی روز دوشنبه داشت: از ۲۵ آبان ماه سال‌جاری سیاست ارزی شیرخشک به ارز ترجیحی منتقل شد و مابه التفاوت افزایش آن را از طریق بیمه پوشش داده ایم.

معاون وزیر بهداشت افزود: البته افراد برای استفاده از یارانه آن باید حتما شیرخشک را از داروخانه و با ارایه کد ملی کودک زیر ۲ سال دریافت کنند.

به گفته محمدی، از زمان اجرای طرح دارویار با کمک نظام بیمه ای، اجازه افزایش پرداختی از جیب مردم ندادیم و شیرخشک را از کانال بیمه ای انجام می دهیم.

واردات سه میلیون دز واکسن روتاویروس و پنوموکوک

وی با بیان اینکه حدود سه میلیون دز واکسن های روتاویروس و پنوموکوک به کشور وارد می کنیم، تصریح کرد: قرار است بزودی شرکتهای دانش بنیان این واکسن ها را با توجه به اهمیت آن در کشور تولید کنند.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....