تاریخ انتشار : یکشنبه 29 بهمن 1402 - 21:58
کد خبر : 158119

اعلام آمار نهایی کاندیداهای تایید صلاحیت شده

اعلام آمار نهایی کاندیداهای تایید صلاحیت شده

اقتصاددان : سخنگوی شورای نگهبان بیان کرد: فردا آمار نهایی کاندیداهای تایید صلاحیت شده توسط شورای نگهبان اعلام می‌شود. هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری که عصر امروز در حاشیه نمایشگاه مطبوعات برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: طرح ساماندهی بازار مسکن و اجاره بها دارای در جلسات اخیر مورد بررسی قرار

اقتصاددان : سخنگوی شورای نگهبان بیان کرد: فردا آمار نهایی کاندیداهای تایید صلاحیت شده توسط شورای نگهبان اعلام می‌شود. هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری که عصر امروز در حاشیه نمایشگاه مطبوعات برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: طرح ساماندهی بازار مسکن و اجاره بها دارای در جلسات اخیر مورد بررسی قرار گرفت که با توجه به وجود چند ابهام در این مصوبه، برای اصلاح به مجلس ارجاع شد.

وی افزود: ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی و کوله بری نیز مورد بررسی قرار گرفت که پیش از این نسبت به ۲ ماده آن ابهام وجود داشت که مجلس این دو ابهام را نیز مورد اصلاح قرار داده و ما منتظر هستیم تا متن اصلاح شده از سوی مجلس به دست برسد تا بررسی نهایی را روی این مصوبه به انجام دهیم.

طحان نظیف درباره طرح شفافیت قوای سه گانه گفت: اخیرا این طرح را دریافت کردیم و به محض این که بررسی آن به اتمام رسید نتیجه آن را اعلام خواهیم کرد.

سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به سوال درباره آخرین وضعیت بررسی صلاحیت نامزدهای معترض به نتایج صلاحیت‌ها توسط شورای نگهبان عنوان کرد: آمار کلی افرادی که با وجود تایید هیئت های نظارت استانی، توسط شورای نگهبان رد صلاحیت شده بودند حدود ۲۰۰ نفر است که ۲ نفر از نمایندگان فعلی مجلس نیز در بین این افراد هستند.

وی افزود: با توجه به این که فردا آخرین مهلت بررسی صلاحیت این دسته از نامزدها است، آمار نهایی در این رابطه فردا توسط شورای نگهبان اعلام خواهد شد.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....