تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 آبان 1402 - 21:14
کد خبر : 146232

استعفای وزیر نفت صحت دارد؟

استعفای وزیر نفت صحت دارد؟

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: برای استعفا فشاری به آقای اوجی آورده نشده است، تغییر مدیران درخواست دفتر رئیس‌جمهور است، بنابراین می‌بایست این تغییرات بوجود بیاید. هادی بیگی‌نژاد درباره انتشار اخباری مبنی بر استعفای وزیر نفت اظهار داشت: چند وقت پیش از دفتر رئیس‌جمهور به آقای اوجی برای برکناری دو نفر از مدیران وزارتخانه پس

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: برای استعفا فشاری به آقای اوجی آورده نشده است، تغییر مدیران درخواست دفتر رئیس‌جمهور است، بنابراین می‌بایست این تغییرات بوجود بیاید.
هادی بیگی‌نژاد درباره انتشار اخباری مبنی بر استعفای وزیر نفت اظهار داشت: چند وقت پیش از دفتر رئیس‌جمهور به آقای اوجی برای برکناری دو نفر از مدیران وزارتخانه پس از آنکه مکرر تذکر داده شده بود، کتبا نامه دادند که این دو نفر برکنار شوند و آقای اوجی دلخور شد، اما فعلاً اتفاقی نیفتاده همه بر سرکار خودشان هستند و نامه دفتر رئیس‌جمهور هم اجرا نشده است.
به گزارش اقتصاددان به نقل از  ایلنا، مالک شریعتی، نماینده مردم تهران در مجلس در تذکری خطاب به رئیس‌جمهور، گفته بود: یک ماه قبل دفتر شما به وزیر نفت نامه نوشت و تاکید کرد دو مدیر ارشد نفتی ۲۴ ساعته کنار بروند اما وزیرتان استعفاء داد و چند روز در خانه نشست، این تعلل گشت ارشاد مدیران را بی‌خاصیت خواهد کرد.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....