تاریخ انتشار : شنبه 29 خرداد 1400 - 12:20
کد خبر : 91807

آموزش کامل تنظیمات کالاف دیوتی موبایل [ آپدیت جدید ۲۰۲۲ ]

آموزش کامل تنظیمات کالاف دیوتی موبایل [ آپدیت جدید ۲۰۲۲ ]

در عصر حاضر، بازی ها هم گام با علم و فناوری پیشرفت کرده اند. به عبارتی دیگر، سطح بازی ها و گرافیک آن ها بسیار عالی شده است. به خصوص بازی هایی که به شکل مبارزه ای و اکشن هستند، گویی در جنگی واقعی قرار دارید. از میان این گروه و این سبک از بازی

در عصر حاضر، بازی ها هم گام با علم و فناوری پیشرفت کرده اند. به عبارتی دیگر، سطح بازی ها و گرافیک آن ها بسیار عالی شده است. به خصوص بازی هایی که به شکل مبارزه ای و اکشن هستند، گویی در جنگی واقعی قرار دارید. از میان این گروه و این سبک از بازی ها، کالاف دیوتی موبایل جایگاه ممتازی دارد. با ارائه آن، خیل عظیمی از گیمرها را به سمت خود جذب کرد. بازیکنان کالاف دیوتی موبایل تمایل زیادی به خرید cp کالاف دیوتی موبایل دارند و بازی هیجانی بوده که ضمن فراهم نمودن بستر سرگرمی، سبب تقویت هوش، حافظه و عملکرد می شود. این برنامه جهانی و مشهور، همراه با تنظیماتی سازنده و آسان برای همگان عرضه می شود. می توان تنظیمات بازی را به دلخواه خود دست کاری کرد. بازیکن های حرفه ای همواره در این بخش ها تغییراتی مناسب اعمال می نمایند. در ادامه، با بهترین تنظیمات کالاف دیوتی موبایل آشنا می شویم.

تنظیمات دلخواه

بخش های مختلف کالاف دیوتی موبایل به صورت پیش فرض تنظیم شده است. این برنامه هم به صورت مولتی پلیر (چند نفره ) و هم به صورت بتل رویال قابل اجراست. این شما هستید که باید تعیین کنید چگونه شروع به بازی کنید. پس لازم است که در تنظیمات آن دست ببرید. سرعت بازی، نحوه شلیک، نحوه هدشات و غیره با توجه به بازیکن تنظیم می شود. گیمر های حرفه ای همواره به این موارد توجه می کنند. آن ها با اعمال تنظیمات مناسب، بهترین بازی را به نمایش می گذارند. مهارت و تجربه بازیکن ها با هم فرق می کند. به همین دلیل باید بخش های مختلف بازی متناسب با هر فرد تنظیم بشود. آیا تا به حال به تغییر تنظیمات این بازی اقدام نموده اید؟؟ اصلا به نظر شما این کار ضروری است؟

بهترین تنظیمات کالاف

تنظیمات کالاف دیوتی

معمولا افراد با تغییر تنظیمات یک برنامه، آن را به سمت بهینه سازی و عملکرد بهتر می برند.  تنظیمات بازی کالاف دیوتی موبایل توسط آیکون چرخ دنده نمایش داده می شود. اگر توجه کنید این آیکون در صفحه اصلی، سمت راست، گوشه بالا واقع شده است. برای ورود به صفحه تنظیمات به راحتی روی این آیکون کلیک کنید. با کلیک روی آن صفحه ای شامل چند گزینه باز می شود. هر گزینه به تنظیمات قسمتی از بازی مرتبط است. بیایید به ترتیب با این موارد و تنظیمات اصولی آن ها آشنا شویم. تا بتوانیم مانند حرفه ای ها وارد میدان شویم.

۱٫  تنظیمات کنترل کالاف دیوتی موبایل

با باز شدن آیکون تنظیمات، اولین قسمت از سمت چپ، تنظیمات کنترل کالاف دیوتی موبایل می باشد. روی CONTROL کلیک کنید تا بتوانید به درون آن راه پیدا کنید. این تنظیمات باید برای دو حالت بتل رویال و مولتی پلیر، جداگانه انجام گیرند. وارد بخش کنترل که شوید با مود و حالت های مختلفی روبرو می شوید.

کنترل پیشرفته یا ساده؟

اگر گزینه پیشرفته یا ADVANCED را برگزینید به سود شماست. دلیل آن هم کاملا واضح است. حالت کنترل پیشرفته یعنی شلیک گلوله در اختیار شماست. اگر دشمن مقابل شما قرار بگیرد به دلخواه خود به او تیر می زنید. اگر حالت پیشرفته را انتخاب نکنید برنامه به طور خودکار با دیدن دشمن تیراندازی می کند. به طور حتم عملکرد مناسبی نیست. اولا ممکن است تحت شرایطی نخواهید به رقیبتان شلیک کنید و قصدتان مخفی ماندن باشد. دوما ممکن است با این کار گلوله های شما به پایان برسد. در نتیجه، در موقعیت های حساس فاقد گلوله و مهمات می شوید. یک بازیکن حرفه ای این موارد را در نظر می گیرد.

CUSTOM

در منوی باز شده گزینه CUSTOM را انتخاب کرده و با کلیک روی آیکون چرخ دنده کناری وارد آن شوید. دو حالت مختلف ADS و HIP در این جا می بینید. حالت ADS برای درگیری از نزدیک اختلال ایجاد می کند. اگر مبارزات تن به تن یا شلیک از نزدیک دارید، HIP مناسب تر است. اما برای اسنایپرها که به صورت تک تیراندازند، بایستی در فاصله دور بود. برای آن حالت ADS  جواب گو است. بنابراین، همه سلاح ها به جز اسنایپر را روی HIP قرار دهید.

CUSTOM LAYOUT

آخرین بخش از تنظیمات کنترل CUSTOM LAYOUT  می باشد. در این جا به طور دلخواه، متناسب با اندازه گوشی و نحوه کار خود آن را تنظیم کنید. به حالت در دست گرفتن گوشی خود توجه کنید. هنگام بازی از چند انگشت و کدام انگشتان استفاده می کنید؟ همه این موارد باعث گزینش جای مناسب قرار گیری دکمه ها روی صفحه می شود. به طور متداول از دو انگشت تا چهار انگشت در این جا کار می شود.

  • ü چنان چه از دو انگشت استفاده می کنید، بهتر است حالت سلاح ها را روی ADS قرار دهید. زیرا با دو انگشت نمی توان هم زمان نشانه گرفت و شلیک کرد.
  • ü اگر از سه انگشت استفاده می کنید، همه حالات را از ADS به HIP تغییر دهید.
  • ü بهترین و حرفه ای ترین حالت، داشتن چهار انگشت در هنگام بازی است. این جا هر انگشت مسئول یک دکمه می شود. یکی هدف گیری می کند. دیگری شلیک می کند. یکی دیگر حرکت می کند و چهارمی سبب جهش و پریدن می شود. این ترکیب فوق العاده است. با توجه به جایگاه قرار گیری انگشتان و میزان راحتی کار آن ها، جای دکمه ها را مشخص کنید.

تنظیمات کالاف موبایل

۲٫  تنظیمات BASIC کالاف دیوتی موبایل

دومین گزینه بخش تنظیمات کالاف دیوتی موبایل، BASIC می باشد. بر روی آن کلیک کرده و وارد آن شوید. چندین بخش وجود دارد. در بخش اول چند گزینه وجود دارد که باید فعال یا غیر فعال شوند. این تغییرات سبب بازی روان و آسان شما می شود. حرکات شما در پرتاب کردن و دویدن نرم تر خواهد شد. به عبارتی دیگر انعطاف پذیر می شوید.

  • Aim Assist روشن شود.
  • Fast Throw Grenade روشن شود.
  • Fixed R-Fire BTN روشن شود.
  • Joystick Auto-Sprint روشن شود.
  • Quick Run روشن شود.

بعد از این بخش به قسمت ADS  بروید. این گزینه یکی از بخش های مهم در این بازی می باشد. آن را روی Tap to ADS تنظیم نمایید. شلیک گلوله یک کلید دارد. با انتخاب این گزینه لازم نیست همواره انگشت خود را روی آن نگه دارید. برای آن یک کلید روی صفحه اصلی سمت چپ نمایش داده می شود. باعث آسانی کار و شلیک شما خواهد شد. حتی گاها در حال دویدن یا نیم خیز می توان روی آن کلیک نمود. راه های زیادی در این جا وجود دارد. امتحان کنید و این راه ها را بیابید.

قسمت های  بعدی مربوط به حساسیت Sprint و حساسیت دوربین FOV می باشد. در این جا میزان خم شدن شما در بازی کنترل می شود. این گزینه ها می توانند موثر باشند. باید محدوده مناسبی برای این گروه از حساسیت ها برگزینید.

  • حساسیت Sprint روی عدد ۶۵ تنظیم شود
  • حساسیت دوربین FOV روی عدد ۶۰ تنظیم شود.

۳٫  تنظیمات صدا و گرافیک کالاف  دیوتی موبایل

بخش سوم از تنظیمات کالاف دیوتی موبایل متعلق به صدا و گرافیک می باشد. با کلیک روی آن دو آیکون نمایان می شود.

گرافیک ( GRAPHICS )

بخش گرافیک را باز نمایید. چندین گزینه برای تنظیم کردن وجود دارد.

  • GRAPHIC QUALITY : بازی کردن زیاد، امکان داغ شدن دستگاه موبایل شما را در پی دارد. اگر این گزینه را روی Low یا Medium قرار دهید، با چنین مشکلی روبرو نخواهید شد. احتمال آسیب به دستگاه را کم تر می نماید.
  • FRAME RATE : در تنظیم فریم گوشی توجه کنید که بیشتر از ۶۰ هرتز نباشد. اگر گزینه High را انتخاب کنید تنظیم مستحکمی بوده و روی ۶۰ فریم قرار می گیرد.
  • بخش های بعدی در رابطه با عملکرد دستگاه هستند. تنظیم نمودن آن ها باعث می شود تا بتوانید در درجه فریم مطلوب و دمای متناسبی بازی کنید. بخش های زیر را در حالت خاموش و غیر فعال (off ) قرار دهید.
  • ü Depth of field
  • ü Ragdoll
  • ü Bloom
  • ü Anti-Aliasing
  • Real-Time Shadows : گزینه ای بسیار مهم بوده که به شما در شناسایی دشمن کمک می کند. تنها تنظیماتی است که باید در حالت فعال و روشن (on ) قرار بگیرد. بر اساس سایه های دریافتی از صفحه و دشمن کار می کند. بنابراین گزینه ای مهم و ارزشمند برای حفظ کردن می باشد.
  • BR MODE GRAPHIC STYLE: این گزینه را روی حالت Realistic تنظیم نمایید.
  • ADJUST SCREEN : این بخش به خوبی کار می کند. بازیکن های حرفه ای روی این گزینه مانور می دهند. آن را در حالت Checked بگذارید.

صدا (AUDIO )

تنظیم صدا در بازی کالاف دیوتی موبایل به خود شما بستگی دارد. برخی افراد با شنیدن صدا و موسیقی در بازی تمرکز خود را از دست می دهند. حال آن که گاهی صدا در مبارزه بسیار کمک کننده است و حضور دشمن را اطلاع می دهد. معمولا توصیه به خاموشی آن می شود. به خصوص این که چت صوتی در برخی موارد دچار اختلال می شود. البته برای برطرف نمودن این اختلال می توانید آن را یک بار خاموش و سپس روشن نمایید.

کالاف دیوتی موبایل

۴٫  تنظیمات حساسیت کالاف دیوتی موبایل

بعد از صدا و تصویر به بخش حساسیت یا SENSITIVITY  برای تنظیم شدن می رسیم. تنظیمات حساسیت شامل گزینه های مختلفی است که بر دقت بازی شما می افزاید. با باز شدن این بخش موارد زیر و امکان تنظیم آن ها در دسترس قرار می گیرد. می تواند بهترین شرایط را برای دوربین و حساسیت دوربین انتخاب کنید.

  • ROTATION MODE : این گزینه به معنای سرعت چرخش می باشد. سه گزینه مختلف وجود دارد. اگر آن را در حالت ثابت با سرعت ثابت قرار دهید، خیلی بهتر می شود. در این صورت می دانید که انگشت خود را به چه میزانی حرکت دهید.
    • SENSITIVITY SWITCH : این بخش کمک می کند تا تغییرات اعمال شده در حساسیت، به خوبی اجرا شود. گزینه اول یا دوم آن را انتخاب کنید.  معمولا گزینه Switching while opening ADS  برای عملکرد بهتر گزینش می شود.
  • SENSITIVITY PRESETS : این گزینه را روی Custom قرار دهید.
  • CANERA SENSITIVITY : این گزینه مربوط به حساسیت دوربین می باشد. بخشی بسیار مهم که روی دید شما به اطراف بسیار موثر می باشد. نمی توان تنظیمات یکسانی را برای همه اعمال نمود. زیرا مقادیر آن به نوع دستگاه شما نیز وابسته می باشد. می توانید از روشی مناسب برای پیدا کردن میزان حساسیت متناسب خود بهره ببرید. به این شکل حساسیت مناسب خود را پیدا می کنند. انگشت شست خود را در میانه صفحه گوشی گذاشته و آن را تا یک انتها بکشید.  در طی این حرکت بایستی دوربین بتواند ۱۸۰ درجه کامل بچرخد. در غیر این صورت حساسیت استاندارد را به نحوی تنظیم کنید تا این اتفاق بیفتد. عددی که در حساسیت استاندارد به دست می آورید، بسیار مهم و کلیدی است. بقیه انواع حساسیت ها با توجه به این عدد قابل دستیابی است. این عدد به شما کمک می کند تا بهترین تنظیمات را برای حساسیت دوربین خود انجام دهید.
  • ü ADS Sensitivity : عدد حساسیت استاندارد را در ۱٫۲۵ ضرب کنید. این گزینه سبب بزرگنمایی هدف تان در بازی می شود. سرعت آن را نیز کم می کند.
  • ü TActical Scope Sensitivity : مرتبط به بزرگنمایی تصویر است. عدد حساسیت استاندارد را در ۱٫۶۸ ضرب نمایید.
  • ü Sniper Scope Sensitivity : بزرگنمایی دامنه اسنایپرهاست. عدد بدست آمده را در ۰٫۴۸ ضرب کنید.
  • ü Firing Sensitivity : حساسیت شلیک مقادیری مشابه با حساسیت دوربین دارد. بنابراین اصلا سخت و پیچیده نیست.
  • تنظیمات حساسیت برای حالت بتل رویال و مولتی پلیر مشابه هم می باشد. این بخش تنظیمات جداگانه ای دارد. برای تنظیم حساسیت شلیک همانند حساسیت دوربین عمل کنید.
  • ü حساسیت سوم شخص معمولا ۸۰ است.
  • ü حساسیت چرخش FPP روی گزینه ۶۵ خوب عمل می کند.
  • ü اپتیکز روی ۹۰ مطلوب است.
  • ü میران حساسیت تاکتیک اسکوپ در ۸۰ مطلوب به نظر می رسد.
  • ü سه اکس تاکتیکال اسکوپ و چهاراکس تاکتیکال اسکوپ، معمولا روی ۶۰ و ۸۰ قرار می گیرند.
  • ü حساسیت اسکوپ اسنایپر را ۴۵ در نظر بگیرید.
  • ü برای حساسیت شلیک به همین شکل عمل کنید.

۵٫  تنظیمات وسیله نقلیه کالاف دیوتی موبایل

پنجمین نوع تنظیم از تنظیمات کالاف دیوتی موبایل، BR SETTINGS می باشد. در بخشی از این بازی برای گیمر امکان استفاده از وسایل نقلیه می باشد. استفاده از این وسیله ها در بازی می تواند کارآمد باشد. سبب افزایش سرعت حرکت شما می شود. اگر روی این بخش کلیک کنید صفحه ای با سه گزینه A، B و C باز می شود. بهترین گزینه از بین آن ها گزینه C می باشد. آن را انتخاب کنید.

۶٫  سایر تنظیمات کالاف دیوتی موبایل

علاوه بر مراحل تنظیمی معرفی شده، یک سری تنظیم های دیگر در بخش تنظیمات کالاف دیوتی موبایل وجود دارد. بخشی برای زبان بازی بوده که هر شخصی با توجه به زبان خود این آیتم را تنظیم می نماید. این بخش با عبارت LANGUAGE مشخص شده است.  یک آیکون دیگر با نام QUICK MESSAGE در رابطه با پیام دادن و تنظیم سرعت آن موجود می باشد. در فضای این بازی می توانید با رقبا یا دوستان خود از طریق پیام ارتباط برقرار نمایید.

جمع بندی

تنظیمات کالاف دیوتی موبایل در داشتن بازی بهتر موثر می باشد. یک گیمر باید بتواند به بهترین حالت های تنظیمی دسترسی پیدا کند. در این جا سعی شد بهترین حالات ممکن معرفی شوند. هر چند که این تنظیمات و محدوده آن ها با توجه به خصوصیات و مهارت بازیکن  مشخص می شود. همواره این مسئله را در ذهن خود داشته باشید. یک بازیکن حرفه ای همیشه به حالت های تنظیمی اهمیت می دهد. بنابراین این بخش را جدی بگیرید. به این بخش ها بروید و هم گام با مطلب، شروع به تنظیم نمایید. خواهید دید که بسیار ساده است. ضمنا برای خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل می توانید با مراجعه به سایت جمینجا از تخفیفات ویژه این فروشگاه برخوردار شوید. این فروشگاه دارای نماد اعتماد الکترونیکی و همچنین ساماندهی می باشد که بستری امن و سریع برای خرید های شماست.

منبع : https://geminja.com

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....