تاریخ انتشار : جمعه 19 اسفند 1401 - 16:10
کد خبر : 118165

آغاز به کار نمایشگاه های بهاره از ۱۷ اسفند

آغاز به کار نمایشگاه های بهاره از ۱۷ اسفند

رئیس اتاق اصناف تهران گفت: انواع کالاهای مورد نیاز شب عید مردم در فروشگاه های بهاره با تخفیف ۵ تا ۳۰ درصدی عرضه می شود. اقتصاددان: علی توسطی طی یک نشست خبری در اتاق اصناف تهران درباره جزئیات برگزاری نمایشگاه های بهاره اظهار داشت: نمایشگاه های بهاره امسال در ۵ نقطه تهران شامل پارک ارم،

رئیس اتاق اصناف تهران گفت: انواع کالاهای مورد نیاز شب عید مردم در فروشگاه های بهاره با تخفیف ۵ تا ۳۰ درصدی عرضه می شود.

اقتصاددان: علی توسطی طی یک نشست خبری در اتاق اصناف تهران درباره جزئیات برگزاری نمایشگاه های بهاره اظهار داشت: نمایشگاه های بهاره امسال در ۵ نقطه تهران شامل پارک ارم، مصلی امام خمینی (ره)، حکیمیه، بوستان ولایت و فرهنگسرای خاوران برگزار می شود.

رئیس اتاق اصناف تهران با بیان اینکه این نمایشگاه همزمان با نیمه شعبان کار خود را آغاز خواهند کرد، گفت: بنابراین نمایشگاه های بهاره از ۱۷ تا ۲۶ اسفند به مدت ۱۰ روز و از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۲ شب فعالیت خواهند داشت.

وی بیان داشت: تعداد غرفه های در نظر گرفته شده نسبت به سال های قبل کمتر است و این تصمیم با توجه به وضعیت واحدهای صنفی در شب عید اتخاذ شده تا در این ایام واحدهای صنفی نیز بتوانند فعالیت مناسبی داشته باشند.

توسطی اظهار داشت: در این نمایشگاه کالاهایی مانند پوشاک، کیف و کفش، مواد غذایی، مواد شوینده، خشکبار و غیره عرضه می شود و بازرسان جهت نظارت بر فعالیت آنها به طور تمام وقت در نمایشگاه ها حضور خواهند داشت.

وی اظهار داشت: کالاهای مختلف در این نمایشگاه ها با تخفیف ۵ تا ۳۰ درصدی عرضه خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....