تاریخ انتشار : دوشنبه 6 اردیبهشت 1400 - 11:35
کد خبر : 44353

آغاز بخشودگی جرایم رانندگی 

آغاز بخشودگی جرایم رانندگی 

آغاز بخشودگی جرایم مشمول دو برابری راهنمایی و رانندگی معاون اجتماعی فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی گفت: بخشودگی جرایم مشمول دو برابری راهنمایی و رانندگی از شنبه آغاز شد.   به گزارش اقتصاددان به نقل از ایسنا ، سرهنگ سجاد نامور  اظهار کرد: براساس تدابیر صورت گرفته در سطح کشور، جریمه‌های مشمول دو برابری به

آغاز بخشودگی جرایم مشمول دو برابری راهنمایی و رانندگی

معاون اجتماعی فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی گفت: بخشودگی جرایم مشمول دو برابری راهنمایی و رانندگی از شنبه آغاز شد.

  به گزارش اقتصاددان به نقل از ایسنا ، سرهنگ سجاد نامور  اظهار کرد: براساس تدابیر صورت گرفته در سطح کشور، جریمه‌های مشمول دو برابری به اصل خود بازگشته و افرادی که مشمول این جرایم می‌شوند تا پایان دی ماه امسال فرصت دارند تا اصل جرایم را بپردازند.

وی افزود: این طرح با توجه به شعار سال و در تنگنا بودن مردم به خاطر شیوع کرونا و کسادی کسب و کار، از سوی ناجا به مجلس پیشنهاد شد و مورد تصویب قرار گرفت.

وی این بخشودگی را مختص جرائم سال گذشته دانست و گفت: این طرح فقط شامل جرایم دو برابر شده سال ۹۹ می شود و شامل جرایم سال ۱۴۰۰ نیست.

نامور ادامه داد: رانندگان می توانند تا پایان دی ماه امسال طریق درگاه بانک ها، سایت پلیس و دفاتر پلیس +۱۰ نسبت به پرداخت اصل جرائم خود اقدام کنند.

وی با تاکید بر اینکه طرح بخشودگی جرائم، شامل تمامی تخلفات رانندگی درون و برون شهری است اظهار کرد: چنانچه افرادی که مشمول این طرح می شوند تا زمان اعلام شده نسبت به پرداخت جرایم خود اقدام نکنند، جرایم آنها مجددا دو برابر شده و در سوابق آنان درج می شود.

خواننده معزز سلام ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر بالا در پایین صفحه ( ثبت دیدگاه) موجب امتنان است .

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....