تاریخ انتشار : یکشنبه 15 بهمن 1402 - 21:29
کد خبر : 156806

آخرین خبر درباره وضعیت تأمین میوه شب عید

آخرین خبر درباره وضعیت تأمین میوه شب عید

رئیس اتحادیه بارفروشان تأکید کرد: با توجه به وضعیت مطلوب تولید و شرایط مساعد مرکبات و سیب درختی در سردخانه‌ها، نیازی به ذخیره سازی میوه شب عید نداریم. به گزارش اقتصاددان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، اکبر یاوری گفت: با توجه به وضعیت مطلوب تولید و شرایط مساعد مرکبات و سیب درختی در سردخانه‌ها،

رئیس اتحادیه بارفروشان تأکید کرد: با توجه به وضعیت مطلوب تولید و شرایط مساعد مرکبات و سیب درختی در سردخانه‌ها، نیازی به ذخیره سازی میوه شب عید نداریم.

به گزارش اقتصاددان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، اکبر یاوری گفت: با توجه به وضعیت مطلوب تولید و شرایط مساعد مرکبات و سیب درختی در سردخانه‌ها، نیازی به ذخیره سازی میوه شب عید نداریم.

به گفته او، ورود وزارت جهاد در حوزه ذخیره سازی و تنظیم بازار میوه شب عید، شوک و التهاب به بازار وارد می‌کند، از این رو نیاز است که بازار بر مبنای عرضه و تقاضا کار خود را انجام دهد.

یاوری ادامه داد: سال گذشته به وزارت جهاد پیشنهاد دادیم که بازار را به حال خود رها کند و خوشبختانه در ایام پایانی سال ۳۵ تا ۴۰ هزار تن سیب و پرتقال عرضه شد و هیچ‌مشکلی در امر تنظیم بازار رخ نداد.

رئیس اتحادیه بارفروشان افزود: با ورود وزارت جهاد به امر خرید، باغداران و سورتینگ داران قیمت‌ها را افزایش می‌دهند، درحالیکه به سبب افزایش عرضه مازاد بر نیاز ذخیره سازی معنا ندارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....