تاریخ انتشار : شنبه 29 شهریور 1399 - 20:33
کد خبر : 19115

۴ تاکتیک‌ هوشمندانه در برابر رقبا

۴ تاکتیک‌ هوشمندانه در برابر رقبا

۱ – رقبا را وسوسه نکنید: رقبا در بازارهایی وارد می‌شوند که گمان می‌کنند سودی بالاتر از حد متوسط دارد. ▫️هر اقدامی برای منحرف کردن حواس آن‌ها از سود احتمالی یا واقعی‌‌تان، حضور شما در بازار را طولانی‌تر و قوی‌تر می‌کند. ۲ – جلب‌ توجه نکنید: نخستین استراتژی هنگام ورود به یک بازار سودآور این

۱ – رقبا را وسوسه نکنید:

رقبا در بازارهایی وارد می‌شوند که گمان می‌کنند سودی بالاتر از حد متوسط دارد.

▫️هر اقدامی برای منحرف کردن حواس آن‌ها از سود احتمالی یا واقعی‌‌تان، حضور شما در بازار را طولانی‌تر و قوی‌تر می‌کند.

۲ – جلب‌ توجه نکنید:

نخستین استراتژی هنگام ورود به یک بازار سودآور این است که جلب‌توجه نکنید.

▫️خیلی کوچک و بی‌سروصدا وارد شوید و نشان دهید که سراغ بخش بسیار کوچکی از بازار رفته‌اید.

۳ – برنامه‌هایتان را مخفی نگه‌ دارید:

رازدار باشید،‌ به خصوص هنگام ارائه محصولات جدید یا وقتی فرصت‌‌های فوق‌العاده‌ای در بازار پیدا می‌کنید.

▫️تا وقتی که برای عرضه محصول کاملا آماده نیستید تا حد ممکن پنهان‌کاری کنید.

۴ – توجه‌شان را منحرف کنید:

به دنبال راههایی برای منحرف کردن توجه رقبا از محصولات،‌ خدمات و بازارهای اصلی‌تان باشید.

▫️اگر یک محصول پرسود و چند محصول کم‌سود دارید، وقتی رقبا می‌پرسند کسب‌وکارتان چگونه پیش می‌رود، توجه‌شان را به محصولات پر تعداد کم‌سود جلب کنید تا فکر کنند بازار آنجا است و باید انرژی خود را آنجا صرف کنند.

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....