۴ تاکتیک هوشمندانه در برابر رقبا
۱ – رقبا را وسوسه نکنید: رقبا در بازارهایی وارد میشوند که گمان میکنند سودی بالاتر از حد متوسط دارد. ▫️هر اقدامی برای منحرف کردن حواس آنها از سود احتمالی یا واقعیتان، حضور شما در بازار را طولانیتر و قویتر میکند. ۲ – جلب توجه نکنید: نخستین استراتژی هنگام ورود به یک بازار سودآور این
۱ – رقبا را وسوسه نکنید:
رقبا در بازارهایی وارد میشوند که گمان میکنند سودی بالاتر از حد متوسط دارد.
▫️هر اقدامی برای منحرف کردن حواس آنها از سود احتمالی یا واقعیتان، حضور شما در بازار را طولانیتر و قویتر میکند.
۲ – جلب توجه نکنید:
نخستین استراتژی هنگام ورود به یک بازار سودآور این است که جلبتوجه نکنید.
▫️خیلی کوچک و بیسروصدا وارد شوید و نشان دهید که سراغ بخش بسیار کوچکی از بازار رفتهاید.
۳ – برنامههایتان را مخفی نگه دارید:
رازدار باشید، به خصوص هنگام ارائه محصولات جدید یا وقتی فرصتهای فوقالعادهای در بازار پیدا میکنید.
▫️تا وقتی که برای عرضه محصول کاملا آماده نیستید تا حد ممکن پنهانکاری کنید.
۴ – توجهشان را منحرف کنید:
به دنبال راههایی برای منحرف کردن توجه رقبا از محصولات، خدمات و بازارهای اصلیتان باشید.
▫️اگر یک محصول پرسود و چند محصول کمسود دارید، وقتی رقبا میپرسند کسبوکارتان چگونه پیش میرود، توجهشان را به محصولات پر تعداد کمسود جلب کنید تا فکر کنند بازار آنجا است و باید انرژی خود را آنجا صرف کنند.
ع
برچسب ها :بازار ، تاکتیک هوشمندانه ، رقبا ، کسبوکار
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰