تاریخ انتشار : جمعه 25 آذر 1401 - 21:21
کد خبر : 110141

شاهکار شورای شهر باوج با انتخاب شهردار نارکارآمد!!!

شاهکار شورای شهر باوج با انتخاب شهردار نارکارآمد!!!

نوذر/اولیا پس از سالها مطالبه گری از سوی مردم بخش ابوالفارس ، با همکاری حاج ابراهیم متینیان نماینده محترم شهرستان های رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی ، باوج به لطف مرکزیت در ابوالفارس تبدیل به شهر شد. سپس اعضای شورای شهر باوج با رأی مردم باوج انتخاب شدند. اگر چه پروسه انتخاب شهردار

نوذر/اولیا

پس از سالها مطالبه گری از سوی مردم بخش ابوالفارس ، با همکاری حاج ابراهیم متینیان نماینده محترم شهرستان های رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی ، باوج به لطف مرکزیت در ابوالفارس تبدیل به شهر شد. سپس اعضای شورای شهر باوج با رأی مردم باوج انتخاب شدند.

اگر چه پروسه انتخاب شهردار توسط اعضای شورای شهر باوج تبدیل به یک سریال چند قسمتی شد. اما ، در نهایت گزینه های متعهد و دلسوز بومی که دارای علم و دانش روز و تجربه بودند تماماً از سوی اعضای شورای شهر نادیده گرفته شده و آقای بابایی بعنوان شهردار شهر تازه تأسیس اما تاریخی باوج انتخاب شد.

قریب به دوسال از عمر شهر نوپای باوج میگذرد اما همچنان توجهی از سوی شهرداری به معضلات اصلی شهر نظیر دفع فاضلاب ، مبلمان شهری و…. نشده و تنها دستاورد بابایی در شهرداری باوج بهسازى خیابان امام خمینی(ره) به متراژ ۷۵۰ متر در ورودی شهر باوج بوده است که همین یک پروژه هم مهر ناکار آمدی را در پرونده بابایی کوبید چرا که در این پروژه توجهی به مشخصات فنی راه نظیر خاک مناسب ، تراکم لایه ها ، شیب های طولی و عرضی، اصلاح هندسی و همچنین خروجی آب فاضلاب و آب های سطحی نشده و آسفالت نیز در دمای پایین در روز بارانی و روی بیس خیس اجرا شده است و جاده داری پستی و بلندی های زیادی است!!!

آقایان شورای شهر آیا در ابوالفارس پر پتانسیل ، قحط الرجال بوده که شهرداری باوج را تبدیل به پله ای کردید برای صعود نیروی نارکارآمد غیر بومی؟

 

 

مطلب بارگزاری شده توسط نوذر اولیا سر دبیر اقتصاددان رامهرمز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....