تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 خرداد 1402 - 20:59
کد خبر : 126782

سرمایه‌های ملی در دستان ما امانت است

سرمایه‌های ملی در دستان ما امانت است

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سرمایه‌های ملی در دستان ما امانت است و ما باید اهلیت امانت‌داری را داشته باشیم زیرا صیانت از بیت‌المال امری ضروری است.   اقتصاددان :  صولت مرتضوی در همایش سراسری مدیران و کارگزاران صندوق‌های بیمه اجتماعی با اعلام این مطلب اظهار کرد: امروز نرخ متوسط امید به زندگی

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سرمایه‌های ملی در دستان ما امانت است و ما باید اهلیت امانت‌داری را داشته باشیم زیرا صیانت از بیت‌المال امری ضروری است.

  اقتصاددان :  صولت مرتضوی در همایش سراسری مدیران و کارگزاران صندوق‌های بیمه اجتماعی با اعلام این مطلب اظهار کرد: امروز نرخ متوسط امید به زندگی در مردان ۷۶ و برای بانوان ۷۸ سال است که نشان از توجه به سیستم بهداشت و تغذیه دارد.

او افزود: در رابطه با بیمه عشایر و روستاییان حلقه مفقوده‌ای وجود داشت اما همانند بیمه قالیبافان و رانندگان و کارگران نیز توجه ویژه‌ای شد.

وزیر تعاون کار و رفاه ادامه داد: نزدیک به ۱.۷ میلیون نفر بیمه شده داریم که ضریب پشتیبانی آن مناسب است اما باید تلاش کرد تا سرمایه‌گذاری‌های صندوق تبدیل به ارزش‌ افزوده شود. همچنین باید نسبت به صیانت از منابع عدم نیاز به سرمایه جدید محقق شود.

مرتضوی گفت: امسال بودجه صندوق بیمه روستایی و عشایری ۷۰ درصد نسبت به سال قبل افزایش یافته است.

این عضو کابینه دولت سیزدهم متذکر شد: سرمایه‌های ملی در دستان ما امانت است و ما باید اهلیت امانت‌داری را داشته باشیم زیرا صیانت از بیت‌المال امری ضروری است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: به روایت تاریخ و آمارهای داخلی و بین المللی نظام استاندارد تامین اجتماعی در محک با سایر کشورها یکی از پیشتازترین نظام های تامین اجتماعی است.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....