تاریخ انتشار : شنبه 13 خرداد 1402 - 15:57
کد خبر : 127704

برنج کشاورزان مازندرانی در حال خراب شدن است

برنج کشاورزان مازندرانی در حال خراب شدن است

بابایی کارنامی، عضو مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به دپوی برنج در استان گفت: برنج کشاورزان استان در انبارها در حال خراب شدن است. علی بابایی کارنامی با انتقاد از واردات بی رویه برنج با قیمت گزاف اظهار داشت: این درحالی که برنج کشاورزان در انبارها دپو شده است و دولت برنامه ای برای خرید

بابایی کارنامی، عضو مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به دپوی برنج در استان گفت: برنج کشاورزان استان در انبارها در حال خراب شدن است.

علی بابایی کارنامی با انتقاد از واردات بی رویه برنج با قیمت گزاف اظهار داشت: این درحالی که برنج کشاورزان در انبارها دپو شده است و دولت برنامه ای برای خرید آن ندارد.

وی با عنوان این که کشاورزان حتی رضایت دارند محصول خود را با قیمت اندک به دولت بفروشند، گفت: با این حال شاهد واردات برنج با قیمت بالاتر هستیم و با تداوم روند فعلی دچار خسارت و آسیب می‌شود و دولت برای آن برنامه‌ای ندارد.

به گزارش اقتصاددان به نقل از بازار  ،    وی ادامه داد: کشاورزان توقع خرید محصول خود با قیمت بالا را ندارند و کشاورزان نگران از بین رفتن برنج های برداشت شده هستند.

بابایی کارنامی با اشاره به نیمه کاره بودن پروژه های مهم در شهرستان ساری گفت:تکمیل بیمارستان ۴۴۰ تختخوابی آیت الله طبرسی ماهفروجک، تکمیل جاده ساری- تاکام، شروع به کار پروژه سه راه تاکام به کیاسر، تکمیل نیروگاه زباله سوز، پروژه کمربندی شمالی و سه راه جویبار، تامین آب شرب و تنش آبی از جمله ممسائل است.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی تکمیل جاده ساری – تاکام و جاده گهرباران را از مطالبات مهم و چندین ساله مردم حوزه انتخابیه دانست و گفت: مقرر شد مابه‌التفاوت تامین مالی این پروژه ها در دستور کار قرار گرفته و عملیاتی شود.

بابایی کارنامی افزود: تامین اعتبار مالی لازم برای خرید قیر در جهت اجرای نهضت آسفالت در شهر ساری و روستاهای ساری و میاندورود نیز مطرح شده است.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....