تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 دی 1399 - 23:27
کد خبر : 31502

تشکر رییس مجلس از رییس دولت

تشکر رییس مجلس از رییس دولت

در جلسه اخیر سران قوا، آقای قالیباف بابت کاهش استفاده از درآمد نفتی در بودجه در مقابل دوربین‌های صدا و سیما از آقای روحانی تشکر کرد و به ایشان «باریکلا ، صد باریکلا» گفتند. آقای قالیباف اقتصاددان: -کاهش درآمدهای نفتی در بودجه بعلت تحریم‌های شدید ایران بوده و ربطی به تدبیر دولت تدبیر نداشته است.

در جلسه اخیر سران قوا، آقای قالیباف بابت کاهش استفاده از درآمد نفتی در بودجه در مقابل دوربین‌های صدا و سیما از آقای روحانی تشکر کرد و به ایشان «باریکلا ، صد باریکلا» گفتند.

آقای قالیباف
اقتصاددان: -کاهش درآمدهای نفتی در بودجه بعلت تحریم‌های شدید ایران بوده و ربطی به تدبیر دولت تدبیر نداشته است.
-تنها هنر و تدبیر دولت تدبیر جهت جبران درآمدهای نفتی، ساده ترین راه و کار همیشگی یعنی افزایش نرخ ارز و تامین منابع مالی از جیب مردم ایران و انداختن بار سنگین مشکلات گرانی و تورم ناشی از آن بر گردن آنها بوده است.

لذا اگر میخواهی به کسی باریکلا ، صد باریکلا بگویی این را به مردم ایران بگو که تاوان ندانمکاری و ناتوانی همه شما مسئولان را تنها و تنها بحرمت خون شهدا میپردازند و مشکلات ناشی از سوء مدیریت شما را تحمل میکنند.

آقای قالیباف
بیست درصد مردم تهران در انتخابات مجلس بجای رای دادن به کاندیداهای لایق و گمنام به اعضای تیم شما رای دادند که علیرغم بارها دست به دست شدن دولت و مجلس بین شما و رقبایتان ، باز هم امید داشتند معجزه بشود

آقای قالیباف ، کارشناسان و افراد خبره میدانستند که تیم شما بعلت عدم تجربه در قانون گذاری مسلما نخواهید توانست مشکلات پیچیده این کشور را حل کنید ، و همکنون با گذشت نزدیک به یکسال از حضور شما در مجلس و ادامه افزایش رکود و تورم صدق این مطلب آشکار گردیده است.
اگر شما واقعا دلسوز نظام و ایران هستید بهترین کار شما خالی کردن پستهای کشور برای روی کار آمدن افراد کاردان ، خبره و گمنام کشور در گام دوم انقلاب است.

آقای قالیباف اگر نمیتوانی کاری برای بهبود وضع رای دهندگان امیدوارت کنی
لطفا با تشکر از آقای روحانی بروی زخم آنها نمک نپاش

امید آنکه شورای محترم نگهبان و مردم صبور ایران در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ با تجربه بدست آمده ، ضمن رونمایی از چهره هایی «کاملا جدید» و در عین حال بسیار «کاردان و لایق» از تکرار اشتباهات گذشته جلوگیری نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....