تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 مرداد 1400 - 17:31
کد خبر : 56920

‌۳۵۰۰ میلیارد تومان خوزستان کجاست؟

‌۳۵۰۰ میلیارد تومان خوزستان کجاست؟

دیوان محاسبات کل کشور از کشف بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان «تخلفات عدیده‌» در طرح‌های آب و فاضلاب استان خوزستان خبر داده است. گفتگو با بهمن آرمان و اسماعیل کهرم به بررسی این تخلف پرداخته است: اقتصاددان: وضعیت تابستان امسال گویای ضعف مدیریتی کشوری در تامین برق بود و مشکل آب و

دیوان محاسبات کل کشور از کشف بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان «تخلفات عدیده‌» در طرح‌های آب و فاضلاب استان خوزستان خبر داده است.

گفتگو با بهمن آرمان و اسماعیل کهرم به بررسی این تخلف پرداخته است:

اقتصاددان: وضعیت تابستان امسال گویای ضعف مدیریتی کشوری در تامین برق بود و مشکل آب و بی‌کفایتی مسئولین که مسبب خشکسالی شده بود اعتراض مردم خوزستان را برانگیخت. اما در چند روز گذشته معاون فنی و حسابرسی امور اقتصادی و زیربنایی دیوان محاسبات کل از کشف ۳۵۰۰ میلیارد تومان تخلف در اجرای طرح‌های آب و فاضلاب خوزستان خبرداده است. این خبر گویای این موضوع است منابع برای این استان تخصیص داده شده است اما بر هزینه کردن آن نظارتی وجود ندارد زیرا مشکلات این استان هنوز به قوت قبل پابرجاست و اتفاقات تلخی در این منطقه رخ می‌دهد. ۳۵۰۰ میلیارد تومان آنقدر رقم بالایی است که اگر این بودجه درست خرج می‌شد استان خوزستان امروز شرایط بسیار بهتری داشت و به گونه‌ای نبود که مردم برای حق آب خود اعتراض کنند.مگر می‌شود چنین رقم بودجه‌ای به یک منطقه تخصیص داده شود اما آن بودجه هدر برود و برای حل مشکل مربوطه صرف نشود؟

‌3500 میلیارد تومان خوزستان کجاست؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....