تاریخ انتشار : دوشنبه 14 اسفند 1402 - 13:02
کد خبر : 159862

جزییات افزایش مالیات بر فعالان اینستاگرامی و کسبه بازار منتشر شد!

۴۵۰ هزار میلیارد مالیات برای فعالین اینستاگرامی و صاحبان کسب و کار

۴۵۰ هزار میلیارد مالیات برای فعالین اینستاگرامی و صاحبان کسب و کار

 ارائه لیست بلند بالایی از فعالین اینستاگرامی در بین مالیات دهندگان جدید به وزارت ارشاد اقتصاددان : درآمد مالیاتی دولت در لایحه بودجه ۱۴۰۳، رقم ۱۱۲۲ هزار میلیارد تومان پیش‌بینی شده‌ است. علاوه بر این مبلغ، مالیات بر واردات (حقوق ورودی) برای ۱۴۰۳ نیز با کاهش چهار درصدی نسبت به سال گذشته تخمین زده شده

 ارائه لیست بلند بالایی از فعالین اینستاگرامی در بین مالیات دهندگان جدید به وزارت ارشاد

اقتصاددان : درآمد مالیاتی دولت در لایحه بودجه ۱۴۰۳، رقم ۱۱۲۲ هزار میلیارد تومان پیش‌بینی شده‌ است. علاوه بر این مبلغ، مالیات بر واردات (حقوق ورودی) برای ۱۴۰۳ نیز با کاهش چهار درصدی نسبت به سال گذشته تخمین زده شده است که باعث می شود شرایط برای مالیات دهندگان پیچیده شود. علاوه بر این، لیست بلند بالایی از اشخاص حقیقی در بین مالیات دهندگان جدید قرار گرفته اند، همچون فعالین (بلاگر) اینستاگرامی. اگر به قوانین و تغییرات اخیر آن مسلط نباشید، بی شک شرایط پرداخت مالیات، پیچیده تر نیز خواهد شد!

آیا شما نیز مشمول پرداخت مالیات خواهید بود؟ آیا می دانید که چطور باید اظهارنامه مالیاتی خود را پر کنید که دچار ضرر و زیان مالی نشوید؟ از قوانین مالی و مالیاتی و یا حتی موارد بخشودگی مالیاتی مطلع هستید؟

در ادامه با ما همراه باشید تا به شما دوره ای معرفی کنیم، برای یادگیری تمام فوت و فن های امور مالی و مالیاتی بر اساس قوانین به‌روز شده و جدید مالیاتی در سال ۱۴۰۳ به منظور آگاهی کامل و جلوگیری از جریمه‌های مالیاتی.

عکس رپرتاژ 03 اقتصاددان نوشته

https://tbs.ir/course/tax-and-finance/

امور مالی و مالیات چیست؟

بخش بزرگی از فعالیت‌های یک کسب و کار را فعالیت‌های مالی و مالیاتی آن نظیر معاملات تجاری، مالیات، بیمه کارکنان و … تشکیل می‌دهد. امور مالی، مجموعه‌ی گسترده‌ای از فعالیت‌ها شامل ثبت و سازماندهی اطلاعات مالی شرکت، استخراج و تحلیل اطلاعات مربوط به عملکرد مالی شرکت مانند سودآوری، جریان نقدینگی، ارزش فعلی دارایی‌ها و بدهی‌ها را در بر دارد.

در دوره تخصصی امور مالی و مالیات علوم و فنون تهران چه می‌آموزید؟

آموزش عالی علوم و فنون تهران که در ۱۳۷۴ با تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تاسیس شد، با معتبرترین مدرک، سردم‌دار برگزارکنندگان دوره‌های مدیریت کسب و کار می‌باشد.

دوره تخصصی امور مالی و مالیات علوم و فنون تهران، دانش‌پذیران را با چگونگی سازماندهی، تحلیل و کنترل فعالیت‌های مالی و مالیاتی کسب و کار و حتی اشخاص آشنا می‌کند تا بتوانند وضعیت عملکرد مالی و مالیاتی را درک کرده و توانایی بهتری در اتخاذ تصمیمات مالی و مالیاتی مخصوصا در سال ۱۴۰۳ درست پیدا کنند که در نهایت منجر به بهبود اداره یک کسب و کار می‌انجامد و از طرفی از بروز ضرر و زیان و جرایم مالیاتی خودداری کند.

عکس رپرتاژ 02 اقتصاددان نوشته

https://tbs.ir/course/tax-and-finance/

تاریخچه آموزش عالی علوم و فنون تهران

علوم و فنون تهران که با نام Tehran Business School نیز شناخته می شود، به عنوان اولین و معتبرترین مرکز برگزارکننده دوره های مدیریت کسب و کار (MBA & DBA) سال ها تجربه و دانش تخصصی این حوزه را یدک می کشد.

آموزش عالی علوم و فنون تهران، تنها مرکزی است که دوره های خود را با تاییدیه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار نموده و درنتیجه گواهینامه مورد تایید این وزارت را صادر می نماید که در سایت وزارت علوم نیز قابل استعلام می باشد. از طرفی همکاری با اساتید نخبه و شرکت های برتر، دانش‌پذیران این مرکز را ترغیب نموده که از خدمات آموزشی و متدهای منحصر به‌فرد علوم و فنون تهران استفاده نمایند.

در همین راستا و به دلیل شرایط پیچیده مالی و مالیاتی، مخصوصا در ۱۴۰۳، علوم و فنون تهران بر آن شد که دوره‌ای تخصصی و البته فشرده برای علاقه‌مندان و البته مشاغل، صاحبین کسب و کارها و حتی بلاگرهای اینستاگرامی برگزار کند. زیرا که قوانین مالیاتی و پر کردن اظهارنامه مالیاتی از آن دست مواردی است که در صورت عدم اطلاع کافی از تمام بندها و مفاد، افراد را دچار ضرر و زیان هنگفت خواهد کرد.

ویژگی های دوره تخصصی امور مالی و مالیات علوم و فنون تهران

  • دوره ای ۲۰ ساعته (۲۰ ساعت تدریس+ ۵ ساعت حل تمرین)
  • دریافت گواهینامه موردتایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، قابل ارائه به سازمان‌های دولتی و خصوصی
  • یادگیری اصول بودجه‌بندی در کسب و کار
  • تسلط بر مالیات و نرخ آن، معافیت های مالیاتی و تمامی امور مرتبط با بیمه
  • به دلیل تسلط بر مدل های نظری و همچنین مطابق با شرایط واقعی امور مالی، قادر خواهید بود تا تصمیمات مالی قوی تری بگیرید و آینده کسب و کارتان را در خطر ریسک قرار ندهید.
  • یادگیری موارد بخشودگی مالیاتی

جمع بندی

پس بدین ترتیب دیدیم که مالیات سال آینده به چه شکل افزایش می یابد و عدم دانش و اطلاعات کافی درخصوص امور مالی موجب چه تصمیمات مالی نادرستی خواهد شد و از طرفی عدم تسلط بر قوانین مالیاتی چطور موجب جرایم مالیاتی می گردد. در ادامه دوره ای به شما معرفی کردیم برای تسلط کافی بر این نکات که بر خلاف سایر دوره ها به صورت فشرده برگزار می گردد، دوره تخصصی امور مالی و مالیات آموزش عالی علوم و فنون تهران.  برای بیان هر نوع سوال و نظری می‌توانید با سایت https://tbs.ir/course/tax-and-finance/  در ارتباط باشید. کارشناسان مجرب این مرکز، می‌توانند راهنمای مناسبی برای شما در رسیدن به هدفتان باشند.

سایر راه های ارتباط با آموزش عالی علوم و فنون تهران:

شماره تماس: ۹۰۰۰۸۰۰۰ (بدون کد و رایگان)

ایمیل: info@tbs.ir

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....