تاریخ انتشار : یکشنبه 4 اردیبهشت 1401 - 20:01
کد خبر : 85590

۲۰۷ سقف شیشه ای ۴۰۰ میلیونی شد + جدول

۲۰۷ سقف شیشه ای ۴۰۰ میلیونی شد + جدول

امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ برخلاف آنچه تصور می شد بازار خودرو روز آرامی را پشت سرگذارد، رصد بازار خودرو نیز نشان دهنده آن است که خودروهای داخلی با رشد ۱ تا ۳ میلیون تومان در بازار عرضه شدند. اقتصاددان: رشد اندک نرخ دلار تنها دلیلی است که فعالان بازار خودرو نوسان رو به بالای قیمت

امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ برخلاف آنچه تصور می شد بازار خودرو روز آرامی را پشت سرگذارد، رصد بازار خودرو نیز نشان دهنده آن است که خودروهای داخلی با رشد ۱ تا ۳ میلیون تومان در بازار عرضه شدند.

اقتصاددان: رشد اندک نرخ دلار تنها دلیلی است که فعالان بازار خودرو نوسان رو به بالای قیمت خودرو را به آن نسبت داده و معتقدند این نرخ هر چند اندک بوده، اما دستمایه ای شده برای عرضه کنندگان تا به واسطه آن بتوانند رشد قیمت در بازار داشته باشند.

از سوی دیگر عرضه قطره چکانی خودرو در بازار نیز بر افزایشی شدن قیمت خودرو اثرگذاشته است، بطوریکه به گفته فعالان بازار خودرو کمبود خودرو و تخصیص تولیدات خودروسازان به خودروهای پیش فروش شده موجب شده تا بازار آزاد با کمبود روبرو شود که این امر نیز بر بازار اثرگذار بوده است.

براساس ارزیابی های بازار امروز«سمند LX»، «سمند سورن پلاس»، «پژو ۲۰۷ دنده ای»، و «پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای» در میان محصولات پرتیراژ ایران خودرو و «کوییک معمولی» و «ساینا» در میان محصولات سایپا رشد قیمت داشته اند.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو ۲۰۷ دنده ای»، «پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای»، «سمند LX» ، «سمند LX با موتورEF7» و «سمند سورن پلاس»، «دنا معمولی» ، «رانا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

امروز در بازار خودرو «سمند LX با موتورEF7 »، «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس» و پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای» در بازار رشد یک میلیون تومانی قیمت داشته اند.

براساس ارزیابی بازار امروز «سمند LX» در بازار امروز با رشد سه میلیونی ۲۸۳ میلیون تومان قیمت خورد، اما «سمند LX با موتورEF7 » بدون تغییر ۳۲۳ میلیون تومان در بازار عرضه شد. از سوی دیگر امروز «سمند سورن پلاس» نیز رشدی ۲ میلیونی داشت و ۳۲۵ میلیون تومان در بازار قیمت خورد.

«رانا پلاس» هم تغییری در بازار نداشت و ۳۳۳ میلیون به فروش رسید. «دنا معمولی» هم تغییر قیمت نداشت و ۳۸۵ میلیون تومان در بازار معامله شد. «دنا پلاس توربو اتومات» نیز بدون تغییر ۴۹۲ میلیون تومان قیمت گذاری شد.

اما در میان خانواده پژو ۲۰۷ نیز امروز «پژو ۲۰۷ دنده ای» در بازار ۳۸۷ میلیون تومان دست به دست شد و قیمت «پژو ۲۰۷ شقف شیشه ای» هم با رشد ۲میلیونی در بازار به۴۰۰ میلیونی شد .

 207 سقف شیشه ای 400 میلیونی شد + جدول

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....