تاریخ انتشار : جمعه 10 شهریور 1402 - 20:57
کد خبر : 137887

کولاک بورس با خودنمایی نهنگ‌ها

کولاک بورس با خودنمایی نهنگ‌ها

در معاملات هفته گذشته اغلب بازارهای داخلی بجز بازار سهام روند هفته‌های گذشته خود را ادامه دادند . اما بازار سهام در هفته گذشته با استقبال سرمایه‌گذاران مواجه شد و روند متفاوتی در پیش گرفت. اقتصاددان: شاخص کل بورس اوراق بهادار در هفته‌ای که گذشت با رشد فوق‌العاده ۸٫۱۳ درصدی همراه شد و این رشد

در معاملات هفته گذشته اغلب بازارهای داخلی بجز بازار سهام روند هفته‌های گذشته خود را ادامه دادند . اما بازار سهام در هفته گذشته با استقبال سرمایه‌گذاران مواجه شد و روند متفاوتی در پیش گرفت.

اقتصاددان: شاخص کل بورس اوراق بهادار در هفته‌ای که گذشت با رشد فوق‌العاده ۸٫۱۳ درصدی همراه شد و این رشد توسط سهام بزرگ گروه پالایشی, پتروشیمی و فولادسازان حمایت می‌شد و هفته‌ای دلچسب برای بازار سهام رقم خورد.

شاخص کل هم وزن نیز در این هفته عملکرد خوبی از خود ثبت کرد و به یمن رشد شاخص کل با بازدهی ۶٫۳۹ درصدی مواجه شد و توانست صعود خوبی از خود در هفته اول شهریور ماه ثبت کند.

بازار سکه اما همچنان درگیر رکود چند ماهه خود است و ثبات نرخ دلار سردرگمی انس جهانی، این فلز ارزشمند را در محدوده رنج قیمتی ما بین ۲۷٫۵ و ۲۹ میلیون تومان قرار داده است و به نظر این روند همچنان ادامه داشته باشد.

بازار رمزارزها پس از عبور از یک هفته ترسناک و با ریزش‌های شدید، این هفته گرچه با نوسانات مثبت و منفی شدیدی مواجه شد اما عملکرد هفتگی این بازار چندان پر نوسان نبوده است و اغلب ارزهای دیجیتال با بازدهی متعادل منفی مواجه شدند و همچنان این بازار قصد مدارا با سرمایه‌گذاران ندارد.

کولاک بورس با خودنمایی نهنگ‌ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....