تاریخ انتشار : یکشنبه 11 اردیبهشت 1401 - 17:57
کد خبر : 86335

کف قیمت دلار در بازار

کف قیمت دلار در بازار

با توجه به فضای فعلی بازار می توان انتظار داشت که قیمت دلار در روز جاری نیز نوسان سنگینی را تجربه نکند. برخی از تحلیگران معتقدند در صورتی که نرخ دلار بالای ۲۸ هزار و ۲۰۰ تومان تثبیت شود این امر می تواند آرامش کنونی بازار را به هم بزند. اقتصاددان: قیمت دلار روز گذشته

با توجه به فضای فعلی بازار می توان انتظار داشت که قیمت دلار در روز جاری نیز نوسان سنگینی را تجربه نکند. برخی از تحلیگران معتقدند در صورتی که نرخ دلار بالای ۲۸ هزار و ۲۰۰ تومان تثبیت شود این امر می تواند آرامش کنونی بازار را به هم بزند.

اقتصاددان: قیمت دلار روز گذشته تا بالای ۲۸ هزار و ۲۰۰ تومان پیشروی کرد اما با آغاز معاملات فردایی اسکناس آمریکایی از محدوده یاد شده عقب نشینی کر و به سمت ۲۸ هزار و ۱۰۰ تومان پایین آمد.

برخی از معامله گران معتقدند که محدوده ۲۸ هزار و ۲۰۰ تومان سقف قیمتی جدید دلار در بازار تهران است .به باور این دسته از معامله گران کف دلار در روزهای اخیر ۲۷ هزار و ۸۰۰ تومان‌ بوده است. بنابراین محدوده تردد جدید دلار در این کریدور خواهد بود.

احتیاط در بازار ارز

مذاکرات برجام هم نزدیک به دو ماه است که متوقف شده و این روزها برخی از گمانه زنی ها حکایت از به بن بست رسیدن این رایزنی ها دارد . در این شرایط برخی از معامله گران با اطمینان بیشتر و ترس کمتر در موقعیت خرید قرار گرفتند اما از طرفی رفتار بازارساز وافزایش عرضه از سوی او در چند وقت اخیر باعث شده که عده ای از معامله گران با احتیاط بیشتری نسبت به خرید و فروش اقدام کنند و بازار با تقاضای احتیاطی روبرو شده است.

با توجه به فضای فعلی بازار می توان انتظار داشت که قیمت دلار امروز نوسان سنگینی را تجربه نکند. برخی از تحلیلگران معتقدند در صورتی که نرخ دلار بالای ۲۸ هزار و ۲۰۰ تومان تثبیت شود این امر می تواند آرامش کنونی بازار را به هم بزند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....