تاریخ انتشار : یکشنبه 13 شهریور 1401 - 20:12
کد خبر : 100288

کانال شکنی در بازار دلار و سکه

کانال شکنی در بازار دلار و سکه

قیمت دلار و قیمت سکه در بازار امروز تغییر کانال دادند . قیمت درهم و طلا هم گران شدند . اقتصاددان: قیمت دلارامروز یکشنبه ۱۳ شهریور ماه به روند افزایشی روز شنبه ادامه داد. قیمت دلار امروز بعد از ۱۸ روز وارد کانال ۳۰ هزار تومان شد و به قیمت ۳۰ هزار و ۱۵۰ تومان

قیمت دلار و قیمت سکه در بازار امروز تغییر کانال دادند . قیمت درهم و طلا هم گران شدند .

اقتصاددان: قیمت دلارامروز یکشنبه ۱۳ شهریور ماه به روند افزایشی روز شنبه ادامه داد. قیمت دلار امروز بعد از ۱۸ روز وارد کانال ۳۰ هزار تومان شد و به قیمت ۳۰ هزار و ۱۵۰ تومان معامله شد.

برخی از تحلیل گران بازار ارز تهران معتقدند که در صورت ماندن دلار بالای مرز ۳۰ هزار تومان به تدریج، خریداران بیشتری وارد بازار خواهند شد و شکست مقاومت محدوده ۳۰ هزار و ۲۰۰ تومان، شجاعت بیشتری را برای ورود بازیگران جدید به بازار به همراه خواهد آورد.

حمایت بازارهای همسایه از دلار تهران

امروز دلار تهران مورد حمایت بازار های همسایه قرار گرفت. نرخ دلار در هرات امروز وارد کانال ۳۰ هزار تومان شد و به قیمت ۳۰ هزار و ۷۰ تومان معامله شد. این قیمت در مقایسه با عصر دیروز تقریبا ۳۰۰ تومان رشد را نشان می دهد .

در سلیمانیه هم امروز اسکناس آمریکایی به سمت نیمه کانال ۳۰ هزار تومان خیز بر داشت و به قیمت ۳۰ هزار و ۴۷۰ تومان معامله شد . این قیمت نسبت به روز قبل ۲۰۰ تومان بالا رفته بود .

قیمت درهم بالا رفت

قیمت درهم نیز امروز به روند صعوی دیروز ادامه داد . نرخ حواله درهم امروز با ۶۰ تومان افزایش بر روی ۸ هزار و ۳۳۰ تومان معامله شد . مجموع این عوامل درکنار سیگنال های ضد و نقیض برجامی موجب شد اسکناس آمریکایی در تهران کانال شکنی کند .

بازار جهانی طلا امروز یکشنبه تعطیل بود. فلز گران بهای جهانی دیروز در محدوده ۱۷۱۲ دلار معامله شد .

افزایش قیمت طلا و سکه

در بازار داخلی ایران هم قیمت طلا ۱۸ عیار امروز ظهر با ۱ میلیون و ۲۸۴ هزار و ۱۰۰ تومان مبادله شد که نسبت به روز قبل ۱۱ هزار و ۶۰۰ تومان بالا رفته بود .

سکه بازان هم امروز با افزایش قیمت دلار در موقعیت خرید قرار گرفتند و فلز زرد رنگ داخلی وارد کانال ۱۴ میلیون تومان شد. ارزش ذاتی سکه امروز ۱۲ میلیون و ۱۵۲ هزار تومان بود و حباب سکه هم در محدوده ۱۵ درصد قرار گرفت.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....