تاریخ انتشار : یکشنبه 21 فروردین 1401 - 19:25
کد خبر : 83953

چرا پاداش پایان خدمت فرهنگیان واریز نشد؟

چرا پاداش پایان خدمت فرهنگیان واریز نشد؟

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از تاخیر در پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان انتقاد کرد. عباس مقتدایی، نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از واریز نشدن پاداش پایان خدمت فرهنگیان گفت که بیش از ۱۱ ماه است پاداش خدمت فرهنگیان پرداخت نشده

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از تاخیر در پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان انتقاد کرد.

عباس مقتدایی، نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از واریز نشدن پاداش پایان خدمت فرهنگیان گفت که بیش از ۱۱ ماه است پاداش خدمت فرهنگیان پرداخت نشده و سازمان برنامه و بودجه همچنان تاریخی را برای واریز اعلام نکرده است.

شکایت مجلس برای پرداخت پاداش خدمت فرهنگیان

عباس مقتدایی گفت: چندی پیش شکایت و تقاضای اعمال ماده ۲۳۴ قانون آیین نامه داخلی مجلس درخصوص پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان با امضای بیش از ۵۰ نفر از همکاران در مجلس تقدیم هیات رئیسه شد که هیات رئیسه و معاونت نظارت مجلس، این تقاضا را به کمیسیون اجتماعی ارجاع داد.

Loading...

تاخیر ۱۱ ماه در پرداخت پاداش خدمت فرهنگیان

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: در این باره سازمان برنامه و بودجه پاسخی به کمیسیون اجتماعی ارسال کرده مبنی بر اینکه درامسال این پرداخت صورت می‌گیرد منتها بیش از ۱۱ ماه است که پاداش خدمت فرهنگیان پرداخت نشده و سازمان برنامه و بودجه همچنان تاریخی را برای واریز اعلام نکرده است.

نماینده اصفهان در پایان اظهار کرد: بر این اساس ما به رئیس کمیسیون اجتماعی اعلام کردیم که از پاسخ سازمان برنامه و بودجه قانع نشدیم و خواستار پیگیری شکایت و ارجاع به قوه قضاییه هستیم؛ صرفا واریز پول بازنشستگان پاسخی برای اقناع نمایندگان است.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....