تاریخ انتشار : شنبه 27 فروردین 1401 - 21:48
کد خبر : 84682

چالش جدید برجام در بازار ارز

چالش جدید برجام در بازار ارز

بازار ارز و طلا امروز شنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ شاهد صعود قیمت دلار ، قیمت طلا و قیمت سکه بود. اقتصاددان: قیمت دلار عصر امروز در مقایسه با دو روز پیش ۱۰۰ تومان بالا رفت. اسکناس آمریکایی امروز با ۲۷ هزار و ۷۵۰ تومان مبادله شد. معامله گران بازار ارز تهران معتقدند درصورتی که نرخ

بازار ارز و طلا امروز شنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ شاهد صعود قیمت دلار ، قیمت طلا و قیمت سکه بود.

اقتصاددان: قیمت دلار عصر امروز در مقایسه با دو روز پیش ۱۰۰ تومان بالا رفت. اسکناس آمریکایی امروز با ۲۷ هزار و ۷۵۰ تومان مبادله شد. معامله گران بازار ارز تهران معتقدند درصورتی که نرخ دلار بالای محدوده یاد شده تثبیت شود احتمال رسیدن آن به کانال ۲۸ هزار تومان قوی خواهد شد. در بازار متشکل ارزی هم قیمت دلار امروز ۴۹ تومان بالاتر از روز پنجشنبه گذشته بود و با ۲۵ هزار و ۲۹۰ تومان معامله شد.

نرخ حواله درهم رشد کرد

قیمت درهم قیمت درهم امروز با ۷ هزار و ۶۰۰ تومان معامله شد. این قیمت در مقایسه با ۲ روز قبل رشد ۹۰ تومانی را نشان می دهد. با ضرب کردن قیمت درهم در نرخ تبدیل درهم به دلار (۳٫۶۷۳) عدد ۲۷ هزار و ۹۱۴ تومان به دست می‌آمد که نسبت به قیمت دلار در بازار بالا تر بود.

قیمت سکه و طلا بالا رفت

در بازار داخی ایران هم عصر امروز قیمت دو فلز گران بها بالا رفت. قیمت طلا ۱۸ عیار امروز با ۱ میلیون و ۳۱۵ هزار تومان نرخ گذاری شد. این قیمت نسبت به ۲ روز پیش رشد ۸ هزار و ۸۰۰ تومانی را نشان می دهد. قیمت سکه امروز ۴۵ هزار تومان بر ارزش خود افزود و با ۱۳ میلیون و ۱۶۵ هزار تومان معامله شد.

چالش جدید برجام در بازار ارز

امروز یک خبر جدید از برجام در بازار ارز تهران برجسته شد که حاکی از نوعی بن بست در روند مذاکرات وین بود. لورا روزن در مقاله‌ای به نقل از منابع دیپلماتیک خود گفته است “انتظار می‌رفت ایالات متحده در روزهای اخیر یک پیشنهاد متقابل به ایران ارسال کند، اما هنوز این اتفاق نیفتاده تا احتمالا راهی برای غلبه بر مشکل نهایی در پیش‌نویسی توافق که اساسا محتوایی متفاوت از پیشنهاد اخیر ایران دارد، پیدا شود”.به نظر می رسد بازار ارز تهران تصور می کند که برجام بعد از یک توقف طولانی با چالش روبرو شده و به همین دلیل قیمت دلار و سکه آرایش صعودی به خود گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....