تاریخ انتشار : یکشنبه 30 شهریور 1399 - 22:38
کد خبر : 19287

پیوستن آل خلیفه به جریان عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی نتیجه سرسپردگی

پیوستن آل خلیفه به جریان عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی نتیجه سرسپردگی

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: رژیم‌های سازشکار عربی ثابت کردند که قدرت تصمیم گیری ندارند و در خدمت پروژه های رژیم صهیونیستی و آمریکا هستند. علیرضا منادی سفیدان در واکنش به توافق‌نامه بحرین و رژیم صهیونیستی،گفت: پیوستن آل خلیفه به جریان عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی؛نتیجه سرسپردگی یک رژیم وابسته است که

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: رژیم‌های سازشکار عربی ثابت کردند که قدرت تصمیم گیری ندارند و در خدمت پروژه های رژیم صهیونیستی و آمریکا هستند.

علیرضا منادی سفیدان در واکنش به توافق‌نامه بحرین و رژیم صهیونیستی،گفت: پیوستن آل خلیفه به جریان عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی؛نتیجه سرسپردگی یک رژیم وابسته است که تحت تعلیمات آمریکایی- اسرائیلی به حیات ظلم ستیزانه علیه خود ملت بحرین می‌پردازد.

به گزارش اقتصاددان به نقل از خانه ملت : منادی با اشاره به تلاش عربستان ،امارات و برخی کشورهای مرتجع منطقه برای عادی سازی روابط با اسرائیل ادامه داد:هدف از این توافق‌ها تبدیل منطقه خلیج فارس به بازار سیاسی، امنیتی و اقتصادی برای رژیم اشغالگر قدس است.

نماینده مردم تبریز،اسکو و آذرشهر در مجلس با اشاره به فاش شدن  ائتلاف رژیم صهیونیستی با شماری از کشور‌های عربی برای محاصره مقاومت در نوار غزه، مطرح کرد:رژیم‌های سازشکار عربی ثابت کردند که قدرت تصمیم گیری ندارند و در خدمت برنامه‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا هستند.

عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه تصمیم امارات و بحرین برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی خیانت به ملت مبارز  فلسطین است، مطرح کرد: موضوع عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس ازسوی کشورهای عربی منطقه،انسجام را در میان گروه‌های مقاومت علیه سازشکاران و اشغالگران رقم خواهد زد.

وی با اشاره به مخالفت ملت بحرین با تصمیمات آل خلیفه و عادی سازی روابط با اسرائیل کودک کش، ادامه داد:در مناطق مختلف بحرین  شاهد برگزاری تظاهرات شبانه  در اعتراض به اقدام منامه به عادی سازی روابط با تل آویو هستیم.

منادی سفیدان تاکید کرد:جولان ترامپ برموضوع ایجاد رابطه میان کشورهای عربی و صهیونیست‌ها می‌تواند برای بهره‌مند شدن وی از حمایت‌های سیاسی و اقتصادی لابی صهیونیسم در انتخابات پیش رو، بهانه خوبی باشد.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با توجه به وابستگی محض حکام بحرین به رژیم سعودی، این آشکارسازی روابط با اسرائیل قطعا بدون هماهنگی و موافقت حکام سعودی اجرایی نشده است، تصریح کرد:در شرایط فعلی منطقه،این توافق بیش از آنکه جنبه عملیاتی داشته باشد، جنبه نمایشی دارد و ترامپ و دست‌اندرکاران این عادی‌سازی، بهره‌بردار اصلی توافق صهیونیست‌ها با چند کشور جزیره‌ای عربی هستند.

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....