تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آذر 1400 - 11:23
کد خبر : 70764

پیش بینی جدید زمان اجرای رتبه بندی معلمان

پیش بینی جدید زمان اجرای رتبه بندی معلمان

این روزها رتبه بندی معلمان در سرتاسر کشور جنجال بزرگی راه انداخته است و هنوز وضعیت میزان بودجه و زمان اجرای دقیق آن مشخص نیست. یکی از مسئولین خبر داد که اگر طرح تصویب شود تا سال آینده اجرا خواهد شد. عرب اسدی گفت: در صورت تصویب قانون رتبه‌بندی معلمان، تا دوماه آینده آیین‌نامه‌‌های لازم

این روزها رتبه بندی معلمان در سرتاسر کشور جنجال بزرگی راه انداخته است و هنوز وضعیت میزان بودجه و زمان اجرای دقیق آن مشخص نیست. یکی از مسئولین خبر داد که اگر طرح تصویب شود تا سال آینده اجرا خواهد شد.

عرب اسدی گفت: در صورت تصویب قانون رتبه‌بندی معلمان، تا دوماه آینده آیین‌نامه‌‌های لازم آن تدوین و از ابتدای سال ۱۴۰۱ عملیات اجرای رتبه‌بندی اعمال خواهد شد.

مراحل اجرای رتبه بندی معلمان چیست؟

عرب اسدی معاون سرمایه انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور در خصوص اینکه لایحه رتبه‌بندی معلمان پس از تصویب در مجلس چه مراحلی را باید برای اجرا بگذراند تا در فیش حقوقی فرهنگیان دیده شود گفت: در قوانین اینچنینی پس از تصویب نهایی و تایید شورای نگهبان، باید آیین نامه اجرایی برای آن دیده شود و طبق آن کیفیت رتبه‌بندی و معیار‌هایی که در قانون تعیین شده عملیاتی شود.

او ادامه داد: پس از تصویب قانون، باید آیین نامه فنی تدوین شود تا امکان اجرای آن توسط مجریان امر فراهم باشد. پس از تدوین آیین نامه باید تیم‌های ارزیابی برای اعمال این معیار‌ها تشکیل شود و بعد از آن رتبه‌بندی اعمال می‌شود. از زمانی که ارزیابی اعمال شود می‌توان عملیات اجرای صدور حکم را پیش‌بینی کرد.

معاون سرمایه انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور بیان کرد: پیش‌بینی ما این است که اگر فرآیند تصویب قانون به خوبی انجام شود تا دوماه آینده آیین نامه‌ها را تدوین کنیم و از ابتدای سال ۱۴۰۱ بتوانیم عملیات اجرای رتبه‌بندی را اعمال کنیم.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....