تاریخ انتشار : جمعه 4 تیر 1400 - 21:08
کد خبر : 51321

پیش‌بینی قیمت خودرو در تیر ماه

پیش‌بینی قیمت خودرو در تیر ماه

دلالان فروشنده شدند معاملات در بازار خودرو اندکی جان گرفته است و فعالان این بازار خبر می‌دهند که دلالان با هدف کاهش ریسک بازار ناشی از احیای احتمالی برجام ترجیح داده‌اند که خودروهای خود را به بازار عرضه کنند.  معاملات در بازار خودرو رونق گرفت. بابک صدرایی، کارشناس صنعت خودرو با اعلام این خبر  گفت:

دلالان فروشنده شدند

معاملات در بازار خودرو اندکی جان گرفته است و فعالان این بازار خبر می‌دهند که دلالان با هدف کاهش ریسک بازار ناشی از احیای احتمالی برجام ترجیح داده‌اند که خودروهای خود را به بازار عرضه کنند.

 معاملات در بازار خودرو رونق گرفت. بابک صدرایی، کارشناس صنعت خودرو با اعلام این خبر  گفت: سال گذشته به دلیل نااطمینانی مردم نسبت به بازار، خودرو بیشتر کالای سرمایه‌ای بود تا کالای مصرفی که حالا به نظر می‌رسد با مشخص شدن نتیجه انتخابات سال ۱۴۰۰ و احتمال بازگشت امریکا به برجام، بازار به ثبات بیشتری رسیده است.

به گزارش اقتصاددان به نقل از تجارت‌نیوز ،     بابک صدرایی ادامه داد: در حال حاضر دلال‌ها با احتمال احیای برجام و کاهش قیمت خودرو، تلاش می‌کنند خودروهای خود را قبل از نهایی شدن مذاکرات بین‌المللی راهی بازار کنند و به نظر می‌رسد خودرو دیگر کشش چندانی برای شوک قیمت ندارد. این در حالی است که تصور بر این است که خریداران هم با در نظر گرفتن ریسک معاملات بعد از مشخص شدن نتیجه برجام، ترجیح داده‌اند تا خودروی مورد نیاز خود را زودتر تهیه کنند.

او همچنین گفت: فعلا ثبات قیمت خودرو تا مشخص شدن نتیجه مذاکرات ادامه دارد و ریسک بازار در شرایط فعلی برای خرید یا فروش خودرو به کمترین حد رسیده است.

چندی پیش مهدی دادفر، دبیر انجمن واردکنندگان خودرو درباره آینده بازار گفته بود که حتی در صورت احیای برجام کاهش قیمت خودرو مقطعی است و احتمال دارد دوباره افزایشی شود.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

ع

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....