تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آذر 1399 - 12:59
کد خبر : 25527

پیش‌بینی عجیب اوباما در سال ۲۰۱۴ از شیوع یک بیماری

پیش‌بینی عجیب اوباما در سال ۲۰۱۴ از شیوع یک بیماری

رئیس جمهور اسبق آمریکا در یکی از سخنرانی‌های خود اظهاراتی کوتاه و گنگ درباره تولید نوعی ویروس کرده بود. باراک اوباما در یک سخنرانی در سال ۲۰۱۴، شیوع ویروس کرونا را پیش‌بینی کرده بود و ترامپ هم اوباما را مسبب شیوع کرونا می‌دانست. اوباما مبلغ ۳.۷ میلیون دلار کمک مالی به آزمایشگاه ووهان چین کرده

رئیس جمهور اسبق آمریکا در یکی از سخنرانی‌های خود اظهاراتی کوتاه و گنگ درباره تولید نوعی ویروس کرده بود.

باراک اوباما در یک سخنرانی در سال ۲۰۱۴، شیوع ویروس کرونا را پیش‌بینی کرده بود و ترامپ هم اوباما را مسبب شیوع کرونا می‌دانست. اوباما مبلغ ۳.۷ میلیون دلار کمک مالی به آزمایشگاه ووهان چین کرده و در آن سخنرانی به صورت سربسته و گنگ عنوان کرده بود که قرار است یک بیماری جهان را فرا بگیرد.

به گزارش اقتصاددان  به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، این سخنرانی و اطلاع دقیق رئیس جمهور وقت ایالت متحده از انتشار یک بیماری مسری فرضیه آزمایشگاهی بودن ویروس کرونا را قوت می بخشد و احتمال می رود سازندگانی در پشت پرده این ویروس مرگبار قرار داشته باشند.

این ویروس تاکنون جان بسیاری از مردم جهان را گرفته و بسیاری از خانواده ها را داغدار کرده است و همینطور اقتصاد برخی کشورها را در آستانه نابودی قرار داده است اما سوال مهم اینجاست که سازندگان این بیماری چگونه می توانند پیش خداوند و وجدان خود پاسخگو باشند؟

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....