تاریخ انتشار : جمعه 28 آذر 1399 - 21:11
کد خبر : 28676

پیش‌بینی بورس فردا ۲۹ آذر ۹۹

پیش‌بینی بورس فردا ۲۹ آذر ۹۹

بازار تا پایان سال حداقل ۱۵ درصد رشد می‌کند در جریان معاملات هفته گذشته، عرضه در بورس زیاد شد و شاخص کل در چهار روز معاملاتی بیش از ۱۰۰ هزار واحد ریزش کرد، اما بورس فردا چه می‌شود؟ بورس ایران در هفته گذشته در حالی افت قابل توجهی را تجربه کرد که قیمت‌های جهانی رشد

بازار تا پایان سال حداقل ۱۵ درصد رشد می‌کند

در جریان معاملات هفته گذشته، عرضه در بورس زیاد شد و شاخص کل در چهار روز معاملاتی بیش از ۱۰۰ هزار واحد ریزش کرد، اما بورس فردا چه می‌شود؟

بورس ایران در هفته گذشته در حالی افت قابل توجهی را تجربه کرد که قیمت‌های جهانی رشد کرده بود. کارشناسان دلیل افت شدید شاخص بازار سهام را نوسان‌گیری بازارگردان‌ها و جو هیجانی می‌دانند.

در اقتصاددان به نقل از تجارت‌نیوز ، علی خسرو‌شاهی، کارشناس بازار سرمایه در رابطه با بورس فردا گفت: احتمالا بازار سهام فردا روندی متعادل داشته باشد و به دلیل رشد قیمت‌های جهانی احتمالا بازار سهام گرایش مثبت داشته باشد.

همچنین این کارشناس با اشاره به احتمال بررسی FATF گفت: فکر نمی‌کنم تصویب این لایحه باعث ریزش قیمت دلار شود و به همین دلیل تاثیری بر بازار سهام ندارد و حتی اگر دلار افت داشته باشد باز هم تاثیر مثبت این لایحه بیشتر از تاثیرات منفی آن است.

این کارشناس در رابطه با روند بازار سهام تا پایان سال گفت: به نظر می‌رسد بازار سهام تا پایان سال حداقل ۱۵ درصد رشد کند.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....