تاریخ انتشار : یکشنبه 24 اسفند 1399 - 20:44
کد خبر : 39169

پیش‌بینی بورس فردا ۲۵ اسفند ۹۹

پیش‌بینی بورس فردا ۲۵ اسفند ۹۹

 صف‌های فروش جمع می‌شود؟ دو روز است که معاملات بازار سهام رنگ و بوی حرکت به سمت تعادل گرفته است. اما سوال اینجاست که آیا این روند صعودی در چند روز باقیمانده سال هم ادامه‌ دارد و این صعود، مقدمه تعادل بورس در سال ۱۴۰۰ است؟   به گزارش اقتصاددان به نقل از تجارت‌نیوز ،  

 صف‌های فروش جمع می‌شود؟

دو روز است که معاملات بازار سهام رنگ و بوی حرکت به سمت تعادل گرفته است. اما سوال اینجاست که آیا این روند صعودی در چند روز باقیمانده سال هم ادامه‌ دارد و این صعود، مقدمه تعادل بورس در سال ۱۴۰۰ است؟

  به گزارش اقتصاددان به نقل از تجارت‌نیوز ،   انتظار می‌رفت بازار سهام قبل از اسفندماه متعادل شود و در این ماه روندی صعودی را تجربه کند اما این اتفاق نیفتاد و روند فرسایشی بورس تا این هفته ادامه یافت. اما از ابتدای هفته جاری شرایط بورس بهتر شده است.

باقر خادمی، کارشناس بازار سهام  در رابطه با بورس این هفته گفت: به نظرم بورس کم کم دارد به سمت تعادل حرکت می‌کند و نکته خوب معاملات این دو روز این است که فشار فروش‌ کم شده است.

این کارشناس در ادامه گفت: فارغ از اینکه بازار مثبت است یا منفی، بورس نیاز به حجم خوردن دارد و به نظرم، ۸۰ تا ۹۰ درصد سهم‌های بازار تا آخر هفته متعادل می‌شود و صف فروش آنها جمع می‌شود.

این کارشناس، بازار فردا را ادامه معاملات امروز دانست و گفت : بورس به سمت تعادل حرکت می‌کند و شرایط بورس در روزهای باقیمانده سال مثبت است.

ارزش معاملات امروز ۱۲۸۰۰ میلیارد تومان همراه با معاملات اوراق دولت بود و حجم معاملات امروز بازار سهام ۱٫۵۸۰ میلیارد سهم بود.

اقتصاددان منتظر نظرات و پیشنهادات و راه حل های سازنده شما سروران در دیدگاه ها می باشد.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....