تاریخ انتشار : دوشنبه 20 بهمن 1399 - 21:09
کد خبر : 34604

پیش‌بینی بورس فردا ۲۱ بهمن ۹۹

پیش‌بینی بورس فردا ۲۱ بهمن ۹۹

 بورس فردا مثبت است؟ در دقایق پایانی معاملات امروز بازار سهام، تقاضا در کلیت بورس افزایش پیدا کرد و به عقیده کارشناسان، بورس فردا نیز با افزایش تقاضا همراه است و این روند می‌تواند بازار هفته آینده را هم تحت تاثیر قرار دهد.  معاملات امروز بازار سهام روندی صعودی داشت و شاخص کل بعد از

 بورس فردا مثبت است؟

در دقایق پایانی معاملات امروز بازار سهام، تقاضا در کلیت بورس افزایش پیدا کرد و به عقیده کارشناسان، بورس فردا نیز با افزایش تقاضا همراه است و این روند می‌تواند بازار هفته آینده را هم تحت تاثیر قرار دهد.

 معاملات امروز بازار سهام روندی صعودی داشت و شاخص کل بعد از رشد حدود ۲ درصدی به یک میلیون و ۱۹۲ هزار واحد رسید.

به گزارش اقتصاددان به نقل از تجارت‌نیوز ،  مهدی رضایتی، کارشناس بازار سرمایه  در رابطه با بورس فردا گفت: با توجه به اینکه بورس در دقایق پایانی معاملات امروز با افزایش تقاضا همراه بود احتمالا بورس فردا مثبت خواهد بود. چون بورس فردا هم در ادامه بورس امروز است و احتمالا تقاضا در بازار افزایش یابد.

محمد خبری‌زاد، کارشناس بازار سرمایه هم  گفت: معاملات امروز امیدی را در دل سهامداران زنده کرد و آنها به بهبود شرایط امیدوار شدند.

او در رابطه با بورس فردا گفت: اگر فردا بازار بتواند فشار فروش اول صبح را پشت سر بگذارد روند مثبتی خواهد داشت و حتی می‌تواند معاملات هفته آینده را هم نیز تحت تاثیر قرار دهد. زیرا از هفته آینده معاملات با دامنه نوسان منفی کمتر دنبال می‌شود و می‌تواند انگیزه خرید در سهامداران را بیشتر کند.

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بهنام دوشنبه , ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۶

تشکر بابت این تحلیل ارزشمند بورسی ارائه توضیحات مختصر از اصطلاحات آینده نگر و…موجب امتنان است

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....